תלונות משרד המשפטים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ממשלה ומוסדות ציבור מגזר:
אזור תל אביב איזור:
משרד המשפטים שם בית העסק:
תלונה כללית על ה"טיפול" של משרד המשפטים בפניות הנואשות של האנשים כאן. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עיון בתגובות היחידה לפניות הציבור במשרד המשפטים לתלונות שהועלו כאן מעלה כי מדובר במחלקת פניות ציבור אימפוטנטית, שלא ממש ברור מה תפקידה. תמיד אותה תשובה לקונית בתוספת כסת"ח המגן על נותני התגובה.

NRG יקרים, לא יתכן שאדם שנפגע מפסיקה שגויה של שופט אין לו לאן לפנות. בתי המשפט נוטים לקבל ערעורים בצמצום רב ולכן משרד המשפטים חייב להתערב בפסיקה שגויה של הערכאה הראשונה, גם אם יש עליה ערעור! יש פסקי דין והחלטות של שופטים שממש זועקים לשמים באי הצדק שלהם, ונראה כי הגורם לכך הוא סופיות הדיון. כלומר, המצב האבסורדי הזה, שבו הפסיקה היא סופית ומוחלטת, מאפשר לשופטים לשפוט כראות עיניהם: מבלי לקרוא את כתבי הטענות, לטובת הצד המקושר, לטובת הצד ששילם שוחד, וכד'.

מצב זה חייב להגיע לקיצו!!! אנא, NRG, היו אתם הגורם שיביא לשינוי. אולי ארגון עצומה באתר שלכם? חייב להיות גוף שיטפל בפניות של אנשים שקיבלו פסקי דין הזויים המנותקים מהעובדות בתיק. מלבד הצלת חייהם של בעלי הדין שנפגעו מהפסיקה המקוממת (כן, פסקי דין של שופטים, גם אזרחיים, יכולים להרוס חיים של אנשים, ממש כך!) מצב זה יביא לשקיפות בהחלטות השופטים וכתוצאה מכך לחיזוק האמון במערכת המשפט.

הדברים נכתבו בעילום שם בגלל נטיית השופטים להתנקם במי שמבקר את מערכת המשפט (ואף לגדוע את ידם...). כן, מאפייה של ממש.

משרד המשפטים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה