תיאור הבעיה:
לפני חודש פנו אליי עם מכתב מעו"ד לתשלום חוב של 200 ש"ח + טרחת עו"ד סה"כ 650 ש"ח על תקופה של קו שנותק לבקשתי לפני 4 שנים. כשפניתי אליהם ביקשו שאוכיח שביקשתי ניתוק, מכיוון שאני לא שומרת ניירת תקופה כה ארוכה אחורה שילמתי את הסכום וספגתי חוב שלא שייך לי רק שהפעם התקשרתי וביקשתי אישור סופי לניתוק הקו, להפתעתי, כשקיבלתי את האישור כתוב בו כי הם מאשרים את הבקשה לניתוק הקו מתאריך 4.2003 מה שאומר שהבקשה הראשונה שלי אכן רשומה אצלהם. התקשרתי וביקשתי החזר כספי על החוב ששלימתי סתם. כל היום אני בטלפון איתם, מעבירים אותי מאחד לשני, עברתי כבר את כל המחלקות ואת כל השמות שיש, שירי, עינת, דנה, וכו'... כל פעם להסביר הכל מחדש וכל פעם ממשיכים להשאיר אותי על הקו... איפה השירות לעזאזל???? בינתיים קיבלתי תשובה שאת החוב שלהם הם מנקים, נותר לי לשלם רק את שכר הטרחה של העו"ד, ואת זה אני צריכה לעשות מול משרד עו"ד. אם הטעות של בזק, למה אני צריכה לרוץ אחרי הכסף שלי? ולמה אני צריכה לפנות למשרד העו"ד כשאני לקוחה של בזק. ושוב, איפה השירות????
|