תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור הצפון איזור:
חברת החשמל שם בית העסק:
קריאת מונה שגויה ועקב כך חיוב מופרז נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלתי היום את חשבון החשמל ולתדהמתי הסכום גבוה מהצריכה הקבועה שלי פי 100(!)
התקשרתי מייד לבירור והרגשתי שמתייחסים בזלזול כי ביקשו שאבדוק את המונה ואז אחזור אליהם.
ירדתי במיוחד לקליניקה כדי לבדוק את המונה וכאן חיכתה לי הפתעה גדולה מאוד. הקריאה הנוכחית נמוכה יותר מהקריאה הקודמת שמופיעה בחשבון החשמל ב- 379 ק"ו.
כשהתקשרתי שוב לחברת החשמל ההתייחסות היתה כאילו שאינני יודעת איך לקרוא את המונה והטעות היא אצלי.
לא היו מוכנים להודות בטעות.
רק לאחר שכעסתי מאוד עלה על הקו מנהל המחוז שהבטיח תשובה על קריאה מחודשת של השעון תוך שעה.
כמובן שאף אחד לא טרח לחזור אלי טלפונית ולהודיע לי מה קורה עם הקריאה.
לדעתי מקרה זה הוא חמור ביותר ומעיד כי לא נעשית קריאה קבועה של המונים, אלא חוסר תפקוד של האדם שאמור לבצע את העבודה.
+ עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקש לפצות אותי מיידית בסכום שמגיע לי כיוון ששילמתי על משהו שלא השתמשתי בו, ולא להשאיר אותי בזיכוי אצלכם; כולל ריבית. פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה