תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
חיוב כספי לאחר סיום התקשרות מול הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עם הגעת תום מועד החוזה שלי בחברת "הוט", התקשרתי לקבל הצעת מחיר מעודכנת.כאשר קיבלתי מנציג קשרי לקוחות הצעה שלא התאימה לי, החלטתי לעבור לחברת "יס".יש לציין שהוט לא הודיעו לי שאני נמצא בהתחייבות כזו או אחרת.במידה והיו מעדכנים אותי הייתי שוקל שוב את הישארותי בהוט.ואז התחילה מלחמת ההתשה של הוט בלקוח שהחליט לעזוב ולעבור לחברה המתחרה.מיד לאחר הניתוק, קיבלתי חשבונית ובו חיוב כספי.כאשר התקשרתי לבדוק מול הוט, נאמר לי שעקב התנתקותי מהוט בהיותי תחת מבצע "קבלן", אני מחוייב בקנס.רק לאחר שדיברנו עם שי, נציג בכיר מהוט, לאחר שהתיש אותנו במשך שבוע של שיחות, והשהה את תשובתו ולא יצר עימנו קשר, החליט לבסוף לזכות אותנו. ואז חשבנו שהכל הסתדר, אך טעינו. שוב הגיעה חשבונית חדשה, ושוב חיוב. כאשר בדקנו בשנית נאמר לנו כי התנתקנו באמצע חבילת מונדיאל ולכן מחוייבים לקנס.הוט החליטה להתיש אותנו, וכל הזמן מנסה למצוא אמתלה לחייב אותנו כספית ולגרום לנו לעוגמת נפש.יש לציין כי במעמד הניתוק אף נציג של הוט לא הודיע לנו על כך שאנחנו בהתחייבות, וכי נשלם קנס אם נתנתק.
נא העבירו להוט את העלבון ועוגמת הנפש על התנהגות מבישה זו.אנו מצפים מחברת הוט שתקח על עצמה את מלוא האחריות על כך שאף נציג שלה במעמד הניתוק לא עדכן אותנו על כך שאנו מתנתקים בתקופה של התחייבות, ותזכה אותנו כספית.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה