|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
Zara |
שם בית העסק: |
חולון |
סניף בית העסק: |
החלפת מוצר. |
נושא התלונה: |
מזרחי גלית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זארה שרות לקוחות שלום.
בתאריך ה 13.06 רכשתי זוג נעליים בסך 300 ₪ בקניון חולון ובאותו ההערב ששבתי לביתי ונעלתי את הנעליים אך ורק בביתי נוכחתי לגלות שהנעל אינה נוחה לי כלל וכלל וכמו כן יום כבר למחרת בתאריך 14.06 חזרתי לחנות על מנת להחליפם .
אך בחנות טענו שהנעל ננעלה ולכן אמרו לי שישלחו את הנעל לשרות לקוחות ובתום 14 ימים אני אצטרך לקבל תשובה.
אך עברו להם 14 ימים ולא קיבלתי שום מענה ולכן נאלצתי להתקשר לשרות לקוחות (שמעולם לא עונים) אינספור פעמים עד שלבסוף חזרו אלי ודיברה איתי בחורה בשם ענבר שהסבירה לי שזה מתעקב עקב בעיה שהנעל עדיין לא הגיע אליהם והבטיחה לי שיחזרו אלי עד יום ה' 05.07.
אך מאחר ששוב אף אחד לא חזר אלי נאלצתי להתקשר לחנות ודיברתי עם מנהלת הסניף שטענה שהנעליים עדיין בחנות ואף לא הגיעו כלל וכלל לשרות לקוחות מאחר והבחורה שמתעסקת בזה דרך החנות בחופש במשך שבועיים ולכן אאלץ לחכות שבוע נוסף עד שיטפלו הזה.
כבר באותו הערב התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שאיני יכולה לקבל זיכוי על הנעליים.
מה שאיני מבינה מכול הסיפור האם הנעליים בכלל הגיעו לשרות לקוחות?
בסופו של דבר נוצר מצב שבו לפני כחודש רכשתי נעליים בסך 300 ₪ שמעולם לא נעלתי ובמהלך החודש עשיתי המון טלפונים וקיבלתי חוסר מענה יעיל .
פרט נוסף וחשוב- אני לקוחה קבועה של זארה מזה שנים ואכן מה שמחזיר אותי שוב ושוב לחנות זה השרות והאופנה המקסימה אך לאחר מקרה שכזה איני חושבת שאחזור לרכוש עוד באחת מחניות הרשת.
מקווה ותענו לפנייתי בהתאם המתבקש .
גלית מזרחי
טלפון: 0542353839
|
זיכוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
Zara שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|