|
|
|
|
|
|
|
|
מסעדות ומזון מהיר |
מגזר: |
אזור ירושלים |
איזור: |
KFC |
שם בית העסק: |
קניון מלחה ירושלים |
סניף בית העסק: |
חלקי עוף לא קיימים |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחרונה נכנסתי עם אשתי לKFC. קנינו 10 נתחי עוף בשאיפה שישאר לנו גם לאחר כך.
במסעדה לקחו את חזה העוף וחילקו אותו ל-4 חלקים - 3 חלקים של חזה ללא עצמות (מה שהקטין משמעותית את החתיכות). וחלק 1 "צלעות עוף". "צלעות עוף" ע"פ כל קצב הינו עצמות בלבד, וקיבלנו למעשה 3 חתיכות כאלה מתוך ה-10. נוסיף לזה כנפיים שנחשבים חתיכות...
בסופו של דבר ארוחה שאמורה להספיק לפחות ל-4 לא הספיקה לשנינו ועוד נשארנו רעבים.
למה חתכו חתיכה אחת (בגודל נורמלי) ל-3? למה שילמתי כסף טוב על עצמות?
ניסיתי להתלונן למנהל אך הוא "בדיוק יצא".
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
KFC שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|