תלונות קווים

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווים שם בית העסק:
השפלה פומבית ע"י הכרטיסן וגביית תשלום כפול עבור נסיעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 13.6.07, בסביבות השעה 15:30, נסעתי בקו 68 של חברת קווים מגבעת שמואל לתחנה מרכזית חדשה ת"א. בעלייה לאוטובוס שילמתי לנהג בשטר של 100 ש"ח, ועקב היותי שקועה בספירת העודף, לא שמתי לב שהוא לא נתן לי כרטיס נסיעה.
מאוחר יותר, הגיע כרטיסן שביקש את הכרטיס, חיפשתי אותו ולא מצאתי, אבל אמרתי לו, "בוא נלך לנהג והוא יגיד אם שילמתי או לא". הנהג אכן אישר ששילמתי וגם אמר שהוא זוכר אותי בוודאות כי נתתי לו שטר של 100. את הכרטיסן זה לא עניין, והוא ביקש שאני אשלם שנית !!! או ארד מהאוטובוס !!
סירבתי ואמרתי ששילמתי וגם הנהג אמר ששלימתי, אז אין סיבה שאני ארד מהאוטובוס. הכרטיסן לא הסתפק בזאת ועצר את האוטובוס, טלפן למשטרה!!! ולכל מי ששאל אותי למה נעצר האוטובוס (כולל למשטרה) הוא אמר: "הגברת לא שילמה והיא לא מוכנה לרדת מהאוטובוס". בסופו של דבר ירדתי מהאוטובוס, עליתי לאוטובוס אחר והכרטיסן עלה אחרי כדי להגיד לנהג: "אני רק בודק שכאן היא משלמת, כי באוטובוס הקודם היא לא שילמה" !!! כל זאת לאחר שהנהג של האוטובוס הקודם אמר ששילמתי!!! יצויין שיש לי את הפרטים של הכרטיסן, הנהג והאוטובוס, אך כדי שלא אפגע באף אחד, אני לא מפרסמת אותם כאן.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על התשלום הכפול + פיצויים על הלבנת פני ברבים וענישת הכרטיסן. פתרון נדרש :

קווים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה