תלונות סווטש

תלונות שעונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סווטש שם בית העסק:
מרכז עזריאלי כתובת:
סווטש סניף בית העסק:
נציגי מכירה משקרים כדי למכור נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי שעון במתנה בעלות של כמעט 800 ש"ח בעזריאלי. בעת הרכישה שאלתי מספר פעמים האם יש חנויות באיזור ירושלים, (כדי למנוע טירטורים מיותרים וכיוון שזמן החלפה מוגבל ל 14 יום) קיבלתי תאור מפורט של המקום ושל האיזור בי-ם!!!
שהתקשרתי לחנות בי-ם אמרו לי שאין אפשרות זו קיימת!
ושאלתי אם יש אפשרות להחליף בחנויות באיזור ת"א או הסנטר (חנות מסויימת שצויינה) שמוכרים שעון זה, קיבלתי שוב תשובה חיובית. המוכר רק הודיע לי שהסחורה בחנויות אלא ישנה ובחנות סווטש מחדשים כל חצי שנה את המלאי אז עדיף להחליף ברשת סווטש עצמה.
זה מאוד מכעיס שבחור שגר בירושלים צריך להיסחב בין חנויות בת"א, בלחץ של זמן לנסוע למרכז העיר בי-ם כדי לקבל תשובה שלילית.
במיוחד שהמבחר בחנות בעזריאלי לא כל כך מרשים!!! (בשעוני גברים).
והיה אפשר למנוע את כל הטירטור הזה רק אם המוכר היה אומר את האמת.

עוגמת נפש ו סוג הנזק :
להאריך את מועד ההחלפה, אפשרות להחליף אצל ספק רולטיים. אשמח לשמוע פתרון נוסף ממכם פתרון נדרש :

סווטש שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה