תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
תשלום באשראי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏12 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
צהרים טובים,
הוריי מנויים לשירות של חברת הוט מספר רב של שנים.
במשך השנים שולמו החשבונות החודשיים במזומן ולא דרך כרטיס אשראי(אין באמתחתם כרטיס אשראי) .בשנה -שנתיים האחרונות ישנן הרבה טעויות בחיוב החודשי(חיובים כפולים וכו') אך לא בזה עסקינן .
אימי התעניינה בהוספת ממיר נוסף-דיגיטלי לביתנו .בשיחה עם נציגת שירות נאמר לה כי הם לא מוכנים לחייב אותה בחשבונית אלא רק דרך כרטיס אשראי -למרות שככה היא משלמת המון שנים. הנציגה התעקשה -הלכה לברר -חזרה עם אותה התשובה.היום אחי יצר קשר עם המוקד-נציגה אחרת -הם נשארו בשלהם .הנציגה מסרה בנוסף שגם אם נתנתק -באף מקום לא נקבל שירות ללא כרטיס אשראי . הנציגה מסרה שתיצור קשר ביום ראשון לברר מה הוחלט (כאילו קיימות הרבה אופציות). הוט כנראה לא מבינה את המושג" שימור לקוחות". מדובר בלקוחה לא בעייתית (אין פיגור בתשלומים) ואינני מבינה מדוע הוט מעדיפה שהלקוח יתנתק ולא לבוא לקראתו . נא עזרתכם . בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
המשך קבלת שירותים מהוט ללא כרטיס אשראי כפי שהיה מאז ומתמיד פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה