תלונות מרגלית

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מרגלית שם בית העסק:
התנהגות בלתי הולמת של נהג נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אוטובוס חברת מרגלית שיצא בשעה 18:30 מירושלים לכיוון מודיעין, נהג באוטובוס (מספר רישוי 5826714) הגיע למחסום מכבים. שם תמיד מעכבים מעט את האוטובוס לבדיקה בטחונית ע"י משטרה צבאית וחיילים למציאת שב"חים. לאוטובוס עלתה שוטרת צבאית (שגם היתה מעט עצבנית)וכעבור דקה לערך, החלה לרדת מהאוטובוס. כשהתחילה לרדת, הנהג החל לסגור עליה את הדלת. החיילת הגיבה בכעס, הנהג השיב בחוצפה. ושוב כמעט סגר עליה את הדלת. החיילת מעצבנותה החלה לבעוט באוטובוס, והחלה לקלל את הנהג, ונהג כמובן הגיב לה באותה צורה. מכל הוויכוח שהיה ביניהם, נוסעי האוטובוס נאלצו להמתין כ-5 דק' ולהתעכב בחזרתם הביתה מיום עבודה/לימודים ארוך. אין זה מן הראוי לעכב כך אוטובוס מלא נוסעים בגלל דבר כזה.
ייעול שירות, מתן יחסי אנוש והתייחסות טובה יותר לזולת. פתרון נדרש :

מרגלית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה