תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
שירות לקוי ולא מיקצועי נושא התלונה:
פלקר ארז שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל כאשר אבד לי שלט לממיר דיברתי עם נציגה אשר אמרה שחינם היא לא יכולה לתת לי אז שאני אשלם 50 ש"ח מזומן והיא תזכה אותי בשירות הוט ואז הזיכוי שקיבלתיהוא על ערוץ הוט בומביי ואמרתי לנציגה אבל הערוץ הזה כבר חינם קיבלתי אותו מתנה ואז היא אומרת לי שזה לא מתועד ואם זה לא מתועד אז אין מה לעשות וכדי להשתיק אותי נתנו לי את הערוץ לשנה חינם אבל אז נפל לי האסימון וביקשתי לראות זיכויים של חודשים עברו כאשר נתנו לי פיצויי עוגמת נפש על שהוט החליטה להחליף את כל החיווט בבית וזה אחרי השקעה של צבע קבלתי המון זיכויים בין היתר VOD לשנה והחזר על דמי התקנה טלפון הוט 100 ש"ח וחודש כבלים חינם כ-250 ש"ח את כל זה לא ראיתי ואף אחד לא יכול להראות לי את הזיכוי העיקר שהבטיחו לי. שלחו לי חשבוניות של הוט חצי שנה אחורה ולא מופיע שום זיכוי
ומעבר לכך יש לי כבר חודש + הפרעות בכבלים והוט לא עושה שום דבר בנדון ותמיד מעבירים אותי נציגים וכולם אומרים שיטפלו בי אישית ושאין לי מה לדאוג ושהכל יהיה בסדר וכך משתיקים אותי לכמה ימים נוספים שולחים תכנאים כל תכנאי אומר משהו אחר אבל הבעיה לא נפתרת
כמו כן כבר 3 שבועות אמורה להיות לי התקנה של נקודה נוספת בחדר עם ממיר ונקודה נוספת ללא ממיר סגרנו על מחיר כללי להכל וכמעט בירחנו על המוגמר רק שעד היום 3 שבועות לאחר מכן לא בוצעה התקנה ואומרים לי שהשיחה שלי כלל לא היתקיימה ושמבחינתם אני שקרן
וביום חמישי ב- 5-7-07 היתקשרתי להוט והיתלוננתי על תקלה באינטרנט
אמרו לי שאי אפשר לקבוע טכנאי מעכשיו לעכשיו אז אני אמתין ליום ראשון לאחר שהייתי ללא אינטרנט חמישי שישי ושבת חשבתי שסוף סוף זה יגמר אך לא כך הדבר כי משום מה לא הגיע לי טכנאי התקשרתי התעצבנתי צעקתי והבטיחו לסדר זאת בהתאם ושהיה כשל ושיסדרו זאת אך גם בימים שלאחר מכן לא הגיע טכנאי ואף אחד לא יודע להסביר זאת וכך ביליתי כל השבוע בטלפונים להוט ורק שבוע לאחר מכן ביום חמישי 12-7-07 לאחר לחץ וצעקות עם הוט נציגה בכירה סגרה לי גם טכנאי שיפתור לי את הבעיה וגם מתקין שיתקין לי את הנקודות החדשות טכנאים לאינטרנט הגיעו אך לא הגיע המתקין ושוב ככה העניינים זוחלים ואף אחד לא לוקח את העיניין שלי ברצינות וחבל אני כל פעם נופל בין הכיסאות וזה נורא מדכא ולא פייר כולם מבטיחים שיפצו אותי על עוגמת הנפש ועל חוסר המיקצועיות אך בפועל דבר לא נעשה בכל פעם שאני מבקש לדבר עם מנהל נותנים לי משהו רק כדי להשתיק אותי ולא יותר אך המצב לא משתפר
אני כבר לא מסוגל להיתמודד איתם ואני לא יודע מה לעשות אני יודע שאני יכול להיתנתק מהם אבל אני אוהב דווקה את הוט ואת שירותי התוכן שלהם וחבל לי להיתנתק אבל זה ממש הפך לבילתי נסבל
אנא תעזרו לי להילחם בתאגיד הגדול הזה שמזלזל בלקוח קטן
ביזבוז זמן כסף ועוד המון דברים סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה