מחשבים |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
KSP |
שם בית העסק: |
אחוזה |
כתובת: |
החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מסך מחשב ולאחר כמה ימים רציתי להחליפו באחר , כי הוא התגלה כאינו מתאים (מעייף את העיניים בקריאת טקסט), עקב ביצוע ההחלפה הם דורשים לחייב אותי ה-10% מסכום העיסקה,
נאמר לי כי החוק קובע כי עד שבועיים הקונה זכאי להחזר מלא עבור החזרת המוצר , האם זה זה נכון?
במקרה שלי אני לא מבקש להחזיר את המוצר אלא רק להחליפו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ללכת קצת לקראת הקונה ולהתחשב, אחרי הכל אפשר לשפוט את טיב המסך אחרי ישיבה ממושכת וקריאה של טקסט |
פתרון נדרש : |
|
|