תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור השרון איזור:
KSP שם בית העסק:
אחוזה כתובת:
החלפת מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מסך מחשב ולאחר כמה ימים רציתי להחליפו באחר , כי הוא התגלה כאינו מתאים (מעייף את העיניים בקריאת טקסט), עקב ביצוע ההחלפה הם דורשים לחייב אותי ה-10% מסכום העיסקה,

נאמר לי כי החוק קובע כי עד שבועיים הקונה זכאי להחזר מלא עבור החזרת המוצר , האם זה זה נכון?

במקרה שלי אני לא מבקש להחזיר את המוצר אלא רק להחליפו.
כספי סוג הנזק :
ללכת קצת לקראת הקונה ולהתחשב, אחרי הכל אפשר לשפוט את טיב המסך אחרי ישיבה ממושכת וקריאה של טקסט פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה