תלונות Get It

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור חיפה איזור:
Get It שם בית העסק:
סחורה שהזמנתי לא הגיעה, הכסף ירד מחשבוני, החברה מסרבת להחזירו נושא התלונה:
הלוי גד שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/5/07 הזמנתי דרך האינטרנט טיסן חשמלי באתר GETIT.

לאחר כשבועיים משלא הגיעה הסחורה לידי, טלפנתי למספר הטלפון שסופק באתר ולא נעניתי. המשכתי לטלפן בתדירות של פעם ביומיים ועדיין לא הייתה תשובה.

משעברו שלושה שבועות וחצי, ועדיין לא הגיעה הסחורה פניתי בדוא"ל דרך האתר והתרעתי על כך שעדיין לא קבלתי את הסחורה.
קיבלתי תשובה מהמענה האוטומטי, שהוקצה לי מספר תלונה.
בכל אותה תקופה המשכתי לטלפן בתדירות של פעם ביומיים בערך ללא תשובה.
לאחר חודש הצלחתי לדבר עם נציג השירות שהודיע לי שההזמנה שלי כלל לא יצאה אל הפועל מאחר שהמוצר המבוקש אינו נמצא ברשותו של הספק.

בבדיקה עם חברת האשראי נודע לי לתדהמתי שהתשלום עבור ההזמנה כבר ירד מחשבוני למרות שלא הגיע לידי כל סחורה.

חברת GETIT מתהדרת באיכות השירות, ומבטיחה שכספם של הרוכשים בטוח. טרם קיבלתי החזר על הכסף שירד מחשבוני, ואת הטיסן שהיה מיועד למתנת בר-מצווה, קניתי במיטב כספי בחנות אחרת.

חברת GETIT לא סיפקה לי את הסחורה במשך הזמן שבו התחייבה לעשות כן, וכן לא יידעה אותי כי יש בעיה כלשהי בקשר להזמנתי.

נציגת החברה טענה בפני כי הם אינם אחראיים לכך שהסחורה לא סופקה, מאחר שהם רק המתווכים.

אני ביצעתי את הקנייה דרך אתר האינטרנט GETIT . נשאלת השאלה, האם אין לחברת GETIT כל אחריות כלפי לקוחותיה. וכמו כן, ממי עלי לדרוש את ההחזר על הכסף שנלקח ממני ללא כל תמורה. לדעתי, התנהגות החברה היא פלילית, מאחר שהכסף נלקח ממני במרמה והחברה מסרבת להחזירו.

אודה לטיפולכם בעניין,

בברכה,
גד הלוי.

כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ע"י החברה ופיצוי פתרון נדרש :

Get It שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה