תלונות באג מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור חיפה איזור:
באג מחשבים שם בית העסק:
כונן קשיח חיצוני שלא עובד, יחס מזלזל מצד עובדי החברה. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה מנוסחת בצורת מכתב אשר נשלח לבעל החברה:

לכבוד עפר מורן, מכנ"ל חברת "באג מולטי סיסטם"

הכל התחיל מלפני כשנתיים. הייתי צריך בדחיפות כונן קשיח חיצוני והסכמתי לקנות אצלכם אחד באלף שקל, סכום לא קטן הלא כן?
בהתחלה הייתי מרוצה, אך לא לאורך זמן. מן היום הראשון הכונן נתקע כל הזמן מה שגרם לכמה מחיקות של מסמכים חשובים. הגשתי לתיקון וקיוויתי לטוב, יותר נכון ביקשתי מאבי, אדם לא צעיר לגשת לחנות בקריון ולבקש תיקון. מה שאבי קיבל בתמורה זו התנהגות חצופה וגסה מהמוכרים שלאחר משחק של חמש דקות עם הכונן קבעו כי המארז לא תקין והחליפו אותו. לאחר שהכונן חזר אלי הבעיה המשיכה. שוב ביקור בחנות, שוב אותה התנהגות גסה אך הפעם המוצר נשלח למעבדה בהרצלייה שם טענו שגם הכונן וגם המארז תקינים והבעיה כנראה אצלי. לאחר קבלת הכונן בדקתי אותו על חמישה מחשבים שונים ואצל כולם הופיעה אותה בעיה.
הפעם אני אישית ניגשתי לסניף בקריון והסברתי את הבעיה, אפילו דיברתי עם הטכנאי בהרצלייה שהתייחס אלי כאל ילד קטן ומפגר שכלית שלא מבין כלום, לאחר ריב ממושך הכונן נלקח לבדיקה חוזרת. אחרי שבועיים קיבלתי בחזרה את המכשיר ואמרו שוב שהכל תקין ועוד דרשו כסף על הבדיקה! למרות שהייתה אחריות! חרקתי שיניים ולקחתי בחזרה את הכונן, הבנתי שאין עם מי לדבר וויתרתי על התיקון. עברו חודשים בהם התעלמתי ככל יכולתי מהבעיות הרבות של הכונן. בסופו של דבר התגייסתי לצה"ל והגעתי לתפקיד לא קל ואף מסוכן ואת השנה האחרונה ביליתי בין עזה ללבנון עם נופשים בג'נין, לא נמצאתי הרבה בבית לכן הבעיה לא הפריעה אך לפני כחודש וחצי כשחזרתי הביתה הכונן לא עבד כלל. רצתי, אצתי לחנות שם לשמחתי הרבה קבעו כי הבעיה במארז ולא בכונן עצמו, המוצר נשלח אל המעבדה, אני חזרתי לבסיס. כשחזרתי הפעם הביתה הייתי בטוח שיחכה לי כונן שעובד עם הסבר הגיוני לבעיותיי. לאותו הלם שנכנסתי כאשר סיפרו לי שהכונן חזר מהמעבדה ללא תיקון בטוענה כי המוצר תקין קשה לתאר במילים. באותו רגע נשבעתי שכף רגלי לעולם לא תדרוך בכל חנות מרשת באג.

האם אתה יודע מה מבדיל חנות טובה מרעה? לא גודל המקום, לא כמות העובדים אלא שירות לקוחות ואמינות. קורה מקרים שבהם מקבלים סחורה פגומה ואני מבין זאת, מה שאני לא מבין למה נלחמתם בי? למה במקרה שלכם הלקוח אף פעם לא צודק? למה הייתי צריך לקבל יחס כה לא מכובד?
עד למקרה זה הייתי קונה מוצרים רבים מהחנות, למעשה לא היה עובר חושד ללא קניה ועכשיו? עכשיו אני לא אחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

באג מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה