תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
קניון מלחה ירושלים כתובת:
אי קבלת גזיבו מוצר שרכשתי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
ב-29.5.07 רכשתי גזיבו בהום סנטר סניף מלחה ירושלים.פריט מס1213502972
ב-29.5.07 הזמנתי הובלה ושילמתי עבורה 70 ש"ח.הההובלה היתה אמורה להגיע אלי בתוך שבוע ימים.
בתום שבוע ימים משלא הגיעה הסחורה ולא הודיעוני דבר פניתי להום סנטר והובטח לי שהנושא יבדק.. לאחר יומים השיבו לי שהסחורה אזלה..
הגעתי לסניף ולאחר דין ודברים החזירו לי את דמי ההובלה פיצו אותיבמאה ש"ח והבטיחו שהסחורה תגיע בתום שבועים נוספים והם יספגו את ההובלה החדשה.(מנהל תורם אמיר)
בתום השבועים הנוספים משלא קיבלתי את הגזיבו ולאחר שאיש מהום סנטר אף לא טרח להודיעני פניתי שוב להום סנטרטלפונית וללא התיחסות מהם הגעתי לסניף והפעם דיבר איתי עופר מנהל הסניף שהוא בתורו הסביר שאין במלאי גזיבו
"קחי את כספך " היתה הצעתושהרי פיצנו אותך ...

פניתילשירות הלקוחות לויקי - גם היא "ניפנפה"
פניתי להנהלת החברה בכתב והגב ליאת מלשכת המנכל לא מצאה פתרון מעבר ל100 ש"ח הפיצוי.

ביקשתי כמחווה ללקוח שטורר לעוגמת הנפש ולסחבת פיצוי בגובה 100 שח נוספים זאת על מנת לרכוש גזיבו במקום אחר (בעלות 1000 שח המגלמים את הסכום ששילמתי להום סנטר + 100 שח שפוציתי+ 100 שח נוספים שאני מבקשת)
100 שח נוספים הם במקום ההובלה החדשה אותה הריהבטיחו לי בכל מקרה

חברת הום סנטר הגם שמכרה את הגזיבו שאני רכשתי ללקוח אחר, מנסה לנער חוצנה ממני .וממשיכה לנהוג בחוסר הגינות ובחוסר הוגנות כלפי.

נכון להיום 15.7.07

ו

כספי, עלבון, סוג הנזק :
אספקת הסחורה לחילפין פיצוי כספי פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה