תלונות טורנדו

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
טורנדו שם בית העסק:
אי כיבוד אחריות< נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבתאריך 23-7-07 קניתי מזגן טורנדו שמחירו כולל התקנה היה כ 5500. המזגן הותקן בדירה אותה אני משכירה. הדירים צינו לפני שבחורף כאשר הם הדליקו את המזגן הוא קיצר, אולם בקירור הוא עובד מצויין. חימום בעזרת מזגן לא היה חשוב לדיירים והם פשוט לא השתמשו בו בחורף. אולם לי, כמי שרכשה את המזגן בסכום לא מבוטל חשובה תקינתו של המזגן!

פניתי למוקדן שרות לקוחות בשם רותם (שסירב לתת לי את שמו המלא). המוקדן אמר לי שאין הם מטפלים בתקלות של חימום במהלך הקיץ אלא רק בחורף. לא איכפת לי כלל כי יגיע טכנאי רק בחודשי החורף. אולם המוקדן ציין כי מאחר שהאחריות המלאה תפוג בחורף, התיקון לא יהיה תחת התנאים של האחריות המלאה אלא של אחריות מורחבת- משמע הצטרך לשלם תשלום של 190 ₪ לביקור טכנאי אם אכן יש תקלה, והיא לא תכלול החלפה של מספר חלקים במידה והם יצטרכו להיות מוחלפים...

רותם סירב לתת לי לדבר עם מנהל משמרת וציין כי זאת כבר ההנחיה של מנהל המשמרת שלו רועי (שוב סירב לתת לי את פרטיו המלאים) רותם ציין כי אין פה שום מקום לויכוח. צילצלתי פעם שניה ודיברתי עם המוקדנית ליטל. ליטל דיברה שוב עם רועי מנהל המשמרת (ששוב סירב לדבר איתי ישירות) רועי מסר לליטל שמצידו אם זה לא מוצא חן בעיניי שאני אגיש תביעה משפטית.

מיותר לציין שאין זה חוקי, כרגע המזגן נמצא באחריות מלאה-התקלה קרתה ודווחה בזמן שנת האחריות המלאה ועל כן עליה להיות מטופלת תחת התנאים של אחריות מלאה. אם אכן הצטרך אני אגיש תביעה כפי שביקש מנהל השרות שלכם.
ובזבז כספי סוג הנזק :
טיפול במזגן תחת תנאי האחריות המלאה -גם אם תוכלו לטפל בתקלה כשהאחריות המלאה תפוג פתרון נדרש :

טורנדו שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה