תלונות קניון בת ים

תלונות קניונים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קניון בת ים שם בית העסק:
קבלת מקרר מ"טרקלין חשמל" שונה מהמוצר שהוזמן נושא התלונה:
‏שבת ‏09 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנדון : הזמנה מס' 16053504

1. בתאריך 09/06/2007 רכשתי מקרר HYBRID של חברת SHARP דגם SJ5501SL בסניף קניון בת-ים. מועד ההספקה של המקרר נקבע לשבוע 24-29/06/2007 ע"י איש המכירות "יוסי" (מועד כניסתנו לדירה החדשה) – המועד הסופי יתואם עם הספק .

2. מ-24/06/2007 ניסיתי לתאם מועד ההספקה ללא הצלחה. התקשרתי יום-יום לספק ולסניף. התירוצים שקבלתי :

§ שקיים איחור בהגעת המוצר לארץ

§ שקיים קשיים בשחרור המוצר בנמל

§ וכו' וכו'...

3. ב-04/07/2007 קבלנו הודעה מהסוכן של SHARP ,שמו "אהוד", בה מודיע שעקב האיחור בהספקת המקרר ,יפצו אותנו במיקרוגל, כמו כן נמסר לנו שב עוד שבוע נקבל המקרר.

4. 10/07/2007 נקבע כמועד ההספקה של המקרר.תואמתי מועד הגעת המוביל של המקרר עם המנופאי שהרים המקרר סגור באריזתו לדירתנו. עם סיום עבודתו, המנופאי, פירק המנוף ועזב המקום. המובילים פתחו האריזה בסלון ,ולהפתעתנו גילינו שנשלח לנו, מוצר שונה מהמוצר שהוזמן. המקרר שהגיע היה דגם SJ5403 . הנני רוצה לציין, שביקשנו מהמובילים לסלק המוצר מדירתנו מייד עם גילוי האי-התאמה . המובילים פנו לספק וקבלו הנחיות (לאחר שעה וחצי המתנה) להשאיר המוצר ולעזוב המקום ללא אישור קבלת המוצר. המקרר ואריזתו עומדים בסלון ,נכון לרגע כתיבת מכתב זה להמתנת איסופם.

5. בעיון במפרט הטכני שמפרסם הספק (ראלקו סוכנויות בע"מ) ,שהוא הסוכן הרשמי של SHARP , אפשר ללמוד שהדגם שנשלחהוא בעל מפרט טכני שונה מהדגם שהזמנו ,הכולל בו מנגנון "PLASMACLUSTER" – טכנולוגיה חדשה ,שמנטרל חיידקים ,פטריות ועובש שנכנסו בחלל המקרר עם פתיחתו.

6.אי קבלת המקרר במועד שנקבע, ולאחר מכן מסירת מוצר אחר מהמוצר שהוזמן, גורם (וגרם) לנו נזק ישיר ועקיף, אי-נוחות יום-יומי (כאשר המקרר עומד באמצע הסלון ואני משתמשת במקרר של שכנים טובים ),אובדן יום עבודה, טלפונים ועוגמת נפש גדולה.

7. בהמשך לפנייתנו הרבות לסניף להחליף המקרר שקבלנו במקרר שהוזמן, טרם קיבלנו מענה.

קניון בת ים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה