טלויזיה |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
חיפה |
סניף בית העסק: |
אי חיבור שלנו לאנטנה מרכזית -תקלה של חברת הוט |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רק לאחרונה הסתבר לנו שתהליך הניתוק מהכבלים של הוט בוצע בצורה חובבנית,הם לא שמו לנו מסננים ולא חיברו אותנו לאנטנה המרכזית בחזרה כפי שהיה לפני ההתחברות מהם.לפני שבוע הגיע נציג וטען שאנו מחוברים פיראטית דבר שלא היה נכון.הוא איים עלינו בתביעה ,שם מסננים וגרם שלא נוכל לראות ערוצים 1,2.
אנחנו מנותקים כבר 6 ימים מערוצים 1,2 שלא באשמתינו.
חברת הוט טוענת שהיא לא יכולה לחבר אותנו לאנטנה מרכזית כי כבל האינטרנט תופס מקום בתעלה והכבל המקורי כבר לא קיים (באשמתם כי הם לא טרחו להשאיר אותו מן ההתחלה)
|
לא יכולים לצפות כבר 6 ימים בערוצים 1,2 |
סוג הנזק : |
להוסיף כבל חדש שיחבר אותנו לאנטנה מרכזית |
פתרון נדרש : |
|
|