|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
אופיס דיפו (Office Depot) |
שם בית העסק: |
תל אביב |
כתובת: |
קניון בת ים |
סניף בית העסק: |
"אחריות לשלוש שנים" |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ביוני שנה שעברה קניתי לביתי נגן MP3 בסכום של 280 ש"ח ובמועד המכירה אמרו לי שיש אחריות על המוצר ל-3 שנים, במשך השנה המכשיר היה פעמיים בתיקון שבאחת הפעמים ארך התיקון 3 חודשים ולבסוף אמרו לי שאין עליו אחריות מכיון שהאחריות היא לשנה ומכיון שהמוצר ירד מהמדפים אין להם אפשרות להחליף אותו והם יביאו לי זיכוי של 100 ש"ח בלבד או לקחת נגן MP4 בתוספת 80 ש"ח.
ראשית הטעו אותי שבמכירה אמרו לי שיש אחריות של 3 שנים,
שנית ברוב חוצפתם הם לא מוכנים להחזיר לי זיכוי על מלוא הסכום כש3 חודשים מתוך השנה המכשיר היה בתיקון! ועוד דורשים תוספת על מכשיר חדש??
אני דורשת שיחזירו לי את מלוא הסכום או זיכוי מלא!
בתודה מראש!
ציפי היקרי
בת ים
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
אופיס דיפו (Office Depot) שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|