תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
ההסתדרות 2 נס ציונה כתובת:
חיבור ממיר לשקע קיים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היתקנתי בביתי 3 ממירים אחד בכל חדר לפני מספר חודשים מכרתי את דירתי ובזמן האריזה חדר אחד הפך למקום האיכסון לכל הארגזים אי לכך פניתי לחברת הכבלים שיסירו את הממיר ונאמר לי שבהתאם לכך יופחת המחיר החודשי ולהפתעתי לא כך היה המשיכה חברת yes לגבות את אותו הסכום . התקשרתי לברר ונאמר לי שאני קשורה איתם בחוזה ולכן לא השתנתה הגביה. כאשר ביקשתי חזרה את הממיר שאני ממילא משלמת עליו בחזרה נאמר לי שהחזרת הממיר כרוכה בתשלום. טענתי שחודשיים ימים שילמתי עבור ממיר שלא היה ברשותי ולכן אנני מוכנה להוסיף תשלום כשכבר מותקן ממילא השקע ואין על המתקין לבצע כל עבודה חדשה .
בסופו של ענין לאחר איום בהתנתקות סודר הענין.
ובגדול : למה צריך לאיים האם אין השכל הישר עובד?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה