תלונות UMI

תלונות יבואני רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
UMI שם בית העסק:
שירות ולקיחת אחריות נושא התלונה:
ק יהודה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל 2006 רכשתי שברולט מאליבו חדשה, צעד שהיום אני מצטער עליו קשות בדיעבד.

לאחר כחודש בלבד נתגלה לי כי הרכב הגיע עם מנוע פגום אשר "אוכל" 1 ק"ג שמן לכל 1,000 ק"מ !

לקחו לי 14 חודשים בהם לא יכולתי להשתמש ברכב באופן תקין תוך שנגרמה לי עגמת נפש רבה אשר השפיעה אף על מצבי הבריאותי

עגמת הנפש הייתה בייחוד תוצר של היחס המזלזל והדוחה של חברת UMI אשר ניסתה לנער אותי מעליה כמטרד בכל דרך אפשרית.

לבסוף ולאחר 14 חודשים כל מה שהסכימה החברה יה להחליף את מנוע המכונית למרות רצוני להחזיר את הרכב לחברה.

כיום הנני עדיין חרד להשתמש ברכב בייחוד מסיבות בטיחותיות והחשש לגרום נזק למנוע ומנגד איני יכול עדיין להיפטר ממנו עד שאהיה בטוח שהנושא נפתר

בארה"ב למשל הרכב היה מוחלף מיידית אולם אנו חיים במזרח התיכון ולא בחוף המזרחי לצערי

דבר אחד בטוח: זאת הפעם האחרונה שחברת UMI תראה אותי כלקוח

בברכה,

יהודה ק.
חיפה
עוגמת נפש סוג הנזק :

UMI שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה