תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
התחיבות לשנה- ניתוק ערוצים. נושא התלונה:
קציר דליה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
סגרתי התחייבות לשנה ממאי 2007 הכולל את ערוץ ג'וניור , וכמובן ערוצים נוספים, מאז מאי ועד עכשו מדי פעם מנקים לי ערוץ מסוים בטענה כי הוא ניתן במתנה למס' חודשים, ולכן עלי להוסיף תשלום , כמובן שזה לא נכון,מאחר והתשלום החודשי כולל את אותם ערוצים , כעת ניתקו לי את ג'וניור ומוכנים לפתוח בתוספת של 12 שקלים לחודש, בקשתי שיבדקו שיחות שאמורות להיות מוקלטות ותמליל במחשב האומר כי ג 'וניור כלול , לטענת הנציגה הערוץ אינו כלול,ולא מופעי במחשב או בהקלטות עלי לציין שאני מחוברת ליס המון שנים ואף פעם לא נתקלתי במה שקורה היום תמיד מה שסוכם זה מה שיהיה , מה שלא קורה השנה, משש חוצפה מדי פעם לנתק לי ערוץ , אני מקשת לפתוח את הערוץ כפי שסוכם , אין לי כל סיבה לבוא ולבקש מה שלא מסוכם עימי. תודה רבה

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה