תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
התמר 1 בית דגן כתובת:
ראשל"צ סניף בית העסק:
גביית קנס עבור ניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שמי לימור שנצר מרח' התמר 1 בית דגן טלפון 03-9604141, בתאריך 28/2/07 ביקשתי להתנתק משירותי הטלויזיה של חברת הוט . ואכן הביצוע התנתק , להפתעתי הרבה גילתי ללא התראה וללא הודעה מראש כי חוייבתי בקנס של 240 ש"ח עבור ההתנתקות בעילה כי קיימת התחייבות טלפונית למסלול ארוך יותר , טענתי בפני שירות הלקוחות כי לא היתה שום התחייבות מצידי ואני מוכנה גם לקבל את תמליל השיחות , מה שכמובן לא קיים . נעניתי בשלילה , אני סבורה שמדובר בחוצפה בלתי רגילה לא זו בלבד שאיני מחוייבת להוט , הכיצד הם מעיזים לקחת כסף מחשבוני ללא משפט וללא ראיות . בהתייעצות עם עו"ד ולפני הגשת תלונה במשטרה בגין גניבת כרטיס אשראי ושימוש בו וקבלת דבר במירמה וזאת בנוסף לתביעה הכספית בבימ"ש אזרחי להשבת הכסף , החלטתי לפנות באמצעות האתר ע"מ לפתור את הבעיה מבלי להגיע לרשויות החוק . ההתחיבות הנטענת היא המצאה של הוט ונסיון סחיטה של כספים שאינם מגיעם לה בדין ואם כן לטענתם שייפני לבית המשפט ויציגו ראיות , הכנסת היד לכיס אחר בקלות בלתי נסבלת הינה מעשה חמור ופלילי , לכן אבקש להחזיר לאלתר את הסכום של 240 ש"ח.ו
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף ללקוח - לימור אחרק שנצר ת.ז. 3227781-פלפון 0506216592טלפון 03.9604141 פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה