תלונות זד מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור חיפה איזור:
זד מחשבים שם בית העסק:
הזמנת מחשב דרך האינטרנט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים הזמנתי מחשב במכרז, לאחר יומיים הגיע המחשב לביתי
ולהפתעתי הרבה-לא פעל. לאחר התקשרות ראשונית עם שירות הלקוחות-התגאה
נציג בשם עמיר (מנהל השירות לטענתו) כי: כל מחשב שיוצא לבית הלקוח עובר
בדיקות מקיפות במעבדה ועל כן כנראה שהבעיה היא אצלנו....ואולי ל א ח י ב ר נ ו
את המחשב לחשמל...כשביקשתי לבטל את העיסקה (כפי שמותר בחוק) ולקבל את כספי בחזרה הוא טען כי זה אפשרי אך אני איאלץ לשאת בעלויות ההחזרה בדואר...לאחר דין ודברים הוסכם שנחזיר את המחשב למעבדה של החברה..
"לתדהמתנו הרבה"- ולמרות שנערכות בדיקות "מקיפות"...לא היה כלל ספק
כוח במחשב (מה שלא כ"כ ברור איך נערכו בדיקות במחשב טרם הגעתו-הרי לא
ניתן כלל להפעיל אותו!!!). לאחר הטיפול בבעיה...המחשב אמנם עבד אך
העכבר שצורף במסגרת העיסקה לא פעל משום שכניסתו במחשב לא היתה תקינה.....ועוד פעם...יצירת קשר-דין ודברים (עם עמיר,כמובן)- הוא ביקש שנקנה
עכבר לבד....(שירות לקוחות-ציינתי?!) ולבסוף טען שכרגע אין עכברי USB
במלאי א ב ל , הוא טען- בתחילת החודש אמור להגיע משלוח חדש ובוודאי שאם
נסכים לחכות עד תחילת החודש הוא ישלח לנו כפיצוי עכבר USB....אני לא מבין
גדול במחשבים-אבל עכבר אני יודע לזהות (כמו גם כשמרמים אותי...)
וטרם קיבלתי עכבר חדש....וכבר עברו 4 חודשים...
עוגמת נפש סוג הנזק :
עכבר, כפי שהובטח??? פתרון נדרש :

זד מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה