|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הצפון |
איזור: |
פירלס שיווק |
שם בית העסק: |
נגן MP3 שמיד הופיעו 2 בעיות בתפקודו. לאחר בקשת עזרה מהחברה אין תשובה. d |
נושא התלונה: |
ולדמן שרון |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי נגן MP3 בנפח של 512 MB של חברת PROSOUND וקיבלתי אותו בזמן מחברת פירלס. לאחר שימוש קצר ביותר הופיעו 2 בעיות מרכזיות:
1. לאחר הדלקת המכשיר אני מקבל את התפריט הראשי ריק ללא אייקונים ויש רק קובייה שחורה שמהבהבת.
2. לאחר האזנה ממושכת לשירים שבמכשיר יש בעיה והשירים לא מתנגנים ומופיעה ההודעה FORMAT ERROR.
התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה בתאריך 31.10 ומאז ועד עכשיו אין תשובה לאחר שהובטח לי כי יצלצלו אליי תוך ימים ספורים ויתקנו לי את המכשיר או יחליפו אותו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר או תיקון יסודי של המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|