תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
וואלה שופס שם בית העסק:
גביית דמי ביטול< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מערכת "תלונה" שלום

בתאריך 18 ביולי נכנסתי לאתר וואלה שופס והזמנתי מדפסת משולבת בעלות נמוכה כביכול בשל הטבת STUDENT CARD. ממש דקה אחרי שהזמנתי, ראיתי שהמחיר הכביכול זול יותר שהיה בוולאה (245 שקלים) הוא בעצם אותו המחיר פלוס מינוס כמה שקלים באתרים נוספים, ללא ההטבה. לא עברו שתי דקות מההזמנה, והתקשרתי לבטלה. נציג אמר לי כי הוא מבטל את ההזמנה, אך עליי לשלוח לוואלה שופס אימייל. ביצעתי זאת מייד וחשבתי שבכך תם העניין. אולם, מספר ימים לאחר מכן ראיתי בכרטיס האשראי חיוב של 12 שקלים מוואלה שופס. התקשרתי לואללה שופס ורק אז הוזכר בפעם הראשונה המונח "דמי ביטול". הנציגה, בשם הדס, טענה כי כבר חייבו את כרטיס האשראי, מה שלא נכון מאחר ויאן כל חיוב בסכום הנ"ל בפירוט האשראי שלי באינטרנט. הנציגה טענה כי "דמי הביטול" מופיעים באחד הלינקים באתר, אך מיותר לציין כי לא בלינק הראשי של ההזמנה וכמובן שאף אחד לא טרח ליידע אותי בעת ההזמנה או בעת ביטולה על החיוב הנ"ל. למרות דרישתי לבטל את החיוב, שהרי לא נגרם כל נזק לחברה (ההזמנה הרי לא הספיק בכלל לצאת), סירבו בוואלה לעשות זאת. כמובן ש-12 השקלים אינם הפרנציפ, אלא הטעיית הציבור וסחיטת תשלום ללא כל סיבה ממשית...לטיפולכם אודה.
עקרוני, הטעיית הציבור סוג הנזק :
החזרת הכסף והודעה בולטת באתר על נושא "דמי ביטול" בתוך ההזמנה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה