תלונות מחסני תאורה

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מחסני תאורה שם בית העסק:
רמת גן - מול קניון איילון סניף בית העסק:
החזרת מוצר נושא התלונה:
שמיר אילן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מאוורר לתקרה ולאחר יומיים החזרתי אותו לחנות באריזה המקורית השלימה מבךי שפתחתי והוצאתי את החלקים. המאוורר הוחזר מכיוון שלא התאים להרכבה בביתי.
מדיניות ההחזרה הינה שהחנות אינה מחזירה כסף ומחייבת לקחת מוצרים אחרים במועד ההחזרה בלבד. כלומר אין זיכוי או אפשרות לקבל מוצר אחר במועד מאוחר יותר.
לא היה לי צורך בשום מוצר חליפי אשר מוצע בחנות ולכן נאלצתי לקחת " משהו" שאין לי בו למעשה כל שימוש מיידי. מדיניותמאד מאכזבת ולא הגיונית אשר כובלת את הלקוח לעיסקה תוך מצג של אפשרות החזרה תוך 14 ימים ללא עמידה מאחורי ההגיון של החזר באופן שיהיה כדאי גם ללקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מחסני תאורה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה