תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור אילת איזור:
מלון אורכידאה שם בית העסק:
החוף הדרומי ת.ד 994 אילת כתובת:
נופש מחריד ומלא חוויות לא נעימות ויחס משפיל במלון אורכידאה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שהינו במלון אני אשתי ושתיי ילדיי בתקופה שבין 19-22 בחודש יולי שנת 2007
אכן זו הייתה החופשה הכי מחרידה שהייתה לי אי פעם בחיים בארץ ובעולם,קשה להאמין שמלון שמדרג עצמו בדרגת 5 כוכבים
מתנהל בצורה כזו,האווירה במלון היתה בלתי נסבלת ובכל מקום שבו הסתובבתי יכולתי לשמוע אנשים שהרגישו כמוני
ולא הפסיקו להתלונן,בלובי,בקבלה,ובחדר אוכל.
הנקיון בחדרים מחריד !
אין אף פעם מגבות זמינות ,בחדרים ובבריכה (המתנו 25 דקות עם הילדים למגבת בבריכה ולאחר מכאן הביאו חבילה עם 10 מגבות שניחטפו תוך שניה והיינו צריכים להמשיך להמתין).
חדר- אוכל : האוכל מתחת לכל ביקורת ובכל יום מוגש אותו הדבר וכמוני שמעתי עוד עשרות שהתלוננו ,היה איזה בחור אחד שסיפר לי שהוא פנה בתלונה בחדר האוכל לאחד העובדים והוא ענה לו שזה ידוע ושהרמה ירדה והשינוי והתוספות של התפריט היא לפי מצב רוחו של השף !
ה"תוק תוקים" מכיוון שהמלון שוכן על צלע הר והחדרים הם בעצם ביקתות קטנות ה"תוק תוקים " שהם בעצם קרוניות גולף מסיעות אותך בעליות המייגעות אל החדר וממנו.
זמן ההמתנה לאותם קרוניות הוא פשוט מייגע וארוך והרבה פעמים החלטנו לעלות ולרדת ברגל עם שתיי ילדים קטנים עגלות ותיקים.
ואשתי החליטה ברגע מסויים בכלל לא להשתמש בהם לאחר נסיעה בלתי אחראית של אחד מהנהגים שנסע מהר וכתוצאה מכך היא נחבלה ברגלה.
החדרים- מי שמזמין חדריי גלריה שהם בדרך כלל ניתנים למזמינים של יותר מזוג,זהוא חדר מקוצר שבו נבנתה קומה נוספת צפופה בגג החדר שלא ניתן להזדקף בה והדרך להגיע אליה הוא בעליה על סולם עץ משופע שנמצא במסדרון הצר בכניסה לחדר,אם אתם שלושה מבוגרים מי שמקבל את הגלריה רק סובל אין לו מקום לזוז שלא לדבר על להזדקף,ועל כך שאת האוויר הקר של המזגן הוא לא יקבל !
בארוחת ערב הבת הקטנה שלי החליקה על רצפת העץ בחדר האוכל,בגלל שמישהוא שפך שם מים ולא מהרו לנקות ואף אחד לא מהאחראים לא מיהר לדאוג לשלומה.
רצפת החדר בנויה באוויר וישנה תחושה לא נעימה ושקעים מרובים כאילו אתה הולך לצנוח עוד דקה לתחתית החדר.
ביום האחרון לשהות שלנו בקשנו להאריך את היום האחרון של השהות שלנו לשעות הערב בכדיי לא לצאת בחום השמש עם הילדים ושתהיה להם מקלחת טובה לפניי היציאה,דבר שהיה כרוך בתשלום נוסף,שילמנו והימתנו בלובי משעה 11:00 שעת פינוי החדרים ועד שעה 14:30 בו נמסר לנו חדר אחר שהיה פנוי ומסודר,העלנו את החפצים לחדר כשעה פלוס מינוס לאחר מכאן התקשרה אלינו פקידת הקבלה ומסרה לנו שעלינו לפנות את החדר במיידית ושהפיניו היה צריך להתבצע כבר בשעה 11:00 טענתי לפניה שאני שילמתי ממיטב כספי על עזיבה מאוחרת ושיש לי את הזכות להישאר בחדר והיא מצידה אמרה שהיא לא רואה שום דבר כזה במחשב ושעליי לפנותו, ירדנו לקבלה לברר את העניין והיא מסרה לי שהיא מתנצלת ושאנחנו צודקים ושפשוט הפקידה ששילמתי לה על עזיבה מאוחרת פשוט לא עדכנה את זה במחשב ,בשעה 17:00 אשתי החליטה לקלח את הבנות,לחרדתנו גילינו שיוצאים מים שחורים מברז המים יצרנו קשר עם הקבלה וביקשנו הסברים והם מצידם שלחו טכנאי שלא מיהר להגיע והחל לטפל בבעיה
ביקשתי לקבל חדר אחר מפניי שהבנות שלי אחת בת חודשיים והשניה כמעט שנתיים עם צרכים ואחריי בריכה וכלור ורעבות נורא וצריך להניק אחת ולשניה צריך להכין בקבוק ולכן אנחנו צריכים מים נקיים , נמסר לנו שהמלון בתפוסה מלאה ואין חדרים וזה מה שיש ורק בהתערבות של ההנהלה קיבלנו חדר אחר שהשעה כבר 20:00 ,שהגישה אליו הייתה בלתי אפשרית והצריכה ירידה של 3 קומות מעץ ברגל עם עגלות ציוד רב ושתיי תינוקות.
פינינו את החדר שניתן לנו והגענו לחדר עם כל הציוד רק בשביל לגלות שגם שם יש את אותה הבעיה וגם שם בברזים יש מים שחורים ועכורים התלוננו שוב והתשובה שקיבלנו הייתה שמכיוון שהמלון בתפוסה מלאה קיבלנו חדרים שנועדו להמתנה בלבד והשימוש בהם הוא לא יום יומי ולכן המים בברזים הם כך ואין להם פתרון עבורינו נאלצנו להשתמש בהם בלית ברירה וסבלנו מגירודים ואף לביתי הקטנה עלה החום ועל כך היא קיבלה טיפול רפואי!
בתוך כל זה וכאילו שלא מספיק מה שעברנו פתאום
בשעה 20:45 קיבלנו טלפון לחדר מהקבלה מאותה פקידה שעשתה את הטעות הראשונה שאנחנו צריכים לפנות את החדר ולמסור את המפתחות בקבלה בעוד 10 דקות ,טענתי בפניה שרק עכשיו הבנות במקלחת ואצטרך עוד קצת זמן ושתיפנה לרותם שהייתה האחראית יחסיי ציבור באותו היום במלון שליוותה אותנו בכל התלאות שעברנו ,אחריי שתיי דקות אני מקבל טלפון ומצידו השני מדבר אדם שמזדהה בתור "בני מנכ"ל המלון" ובקול סמכותי ומאיים אומר לי : "שמעתי מהקבלה שאתה לא רוצה לפנות את החדר ,תשמע אם אתה לא עף מהחדר עוד 10 דקות אני מזמין לך משטרה".
אני הייתי בהלם מוחלט אשתי התחילה בפרץ של בכי ואחריהן גם הבנות שהתרגשו לראות את אימן במצב הזה,בדיוק הגיעה רותם אחראית יחסיי הציבור התורנית לחדר שלנו וראתה שבדיוק אנחנו מוציאים את הבנות מהמקלחת ושאישתי בוכה סיפרנו לה על התנהגותו של המכנ"ל ועל היחס המשפיל שקיבלנו
אחריי כל היום הזוועתי הטלאות והטילטולים שעברנו ועל חוסר ההיתחשבות והשיחה המשפילה מצידו של המנכ"ל והיא ניסתה להרגיע אותנו והייתה מזועוזעת
מהדברים הקשים וביקשה את סליחתנו ,אנחנו מצידינו החלטנו שלא לעבור על כך בשתיקה עברנו חוויה קשה ומשפילה מאוד,חופשתינו נהרסה ועל מנהל המלון לתת דין וחשבון לדברים הקשים שעברנו, ושיש מקום וצריך לפרסם אותם
בתודה מראש .
עוגמת נפש,ועלבון סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה