תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רונלייט שם בית העסק:
שבר במכשיר Mio 180 בשל טיפול רשלני ובריונות בחברת 'רונלייט דיגיטל' נושא התלונה:
לוי שני שמרית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 09/07/07 הגענו, בן זוגי ואני לחברת רונלייט –לתקן את המכשיר שאינו עובד כראוי מזה זמן מה וכן לחזק את העט של המכשיר שנופל, כמובן שוידאנו במעמד מסירת המכשיר [ע"י מדבקה שמוצמדת למכשיר] כי האחריות עדיין בתוקף.

[לחברת רונלייט דיגיטל בלעדיות בישראל על יבוא ושיווק מכשירי כף יד תוצרת Mio]

לאחר כשבוע ימים קיבלתי טלפון כי המכשיר תוקן ועלי לבוא לקחתו.

ביום 18/07/07 בהגיעני למקום לקחת את המכשיר - נתבקשתי להחזיר את הטופס הצהוב שברשותי שמוכיח כי המכשיר נמסר לתיקון, לחתום על טופס השחרור הלבן שהיה צמוד למכשיר, תוך כדי כך מציינת הפקידה כי עשו צריבה מחודשת לתכנה וכן חיזוק לעט.
עם קבלת המכשיר הוצאתי אותו מהשקית ועצרתי משום שהבחנתי שיש סימנים שלא ראיתי קודם על המכשיר.
פקידת הקבלה הבחינה בתגובתי וזרקה לעברי כי יש להטעינו משום שהבטריה התרוקנה. הסתובבתי אליה ואמרתי לה שזו לא הבעיה וכי נראה כי יש כתם בהיר באיזור העט ולאחר מכן הוצאתי את העט ממושבו וגיליתי לתדהמתי שהפתח שבור וכי בפנים ניתן להבחין בסדק. פקידת הקבלה טענה כי ככה היה המכשיר.
במקרה היה הטכנאי העונה לשם ארתור על שולחנה כשציינה כי הוא טיפל במכשיר, הוא הרים את הראש ואמר שככה היה המכשיר ובזה הסתיימה השיחה מבחינתו. כמובן שטענתי כי לא כך הדבר.
גם על טופס מסירת המכשיר לא ציינו שום שבר או סדק או כל פגיעה במכשיר בעת מסירתו לתיקון במעבדה.

ביקשתי לדבר עם אחראי/ת והופנתי למנהלת שירות הלקוחות העונה לשם מאיה.
המתנתי והמתנתי והמתנתי ולאחר כ- 20 דק' מסרה לי פקידת הקבלה לאחר בירור קצר כי למאיה יש ישיבה עוד מעט וככל הנראה לא יהיה לה זמן, שאלתי אם יש מישהו אחר שניתן לשוחח עימו וכי זמני קצר נענתי בשלילה – המתנתי כ- 20 דק' נוספות אך ללא הועיל – פניתי בחזרה לקבלה וביקשתי להשאיר את המכשיר כי אינני רוצה להוציאו במצב זה מהחברה משום שלא מסרתיו כך ואני מבקשת מכשיר שלם פיזית, כפי שהתקבל.
בסופו של דבר ענתה הפקידה כי אין בעיה וכי עלי לדבר עם הממונה. השארתי את המכשיר, קיבלתי בחזרה את הטופס הצהוב והלכתי לדרכי.

מיותר לציין כי התרגזתי נורא על הזלזול, על ההתעלמות של מנהלת שירות הלקוחות שלא טרחה להרים ראשה ללקוח שעומד למול פניה וכו'.

בשעות אחה"צ התקבלה שיחת טלפון מגב' מאיה ששאלה מה הבעיה – סיפרתי כי המכשיר שבור ולא כך הוא נמסר לתיקון וכי איני מוכנה לקבל מכשיר שבור.
מאיה טענה כמה טענות:
1. מבחינתה המכשיר היה כך – למרות שזה לא צוין בשום מקום והיא הודתה בשיחה עמי כי מעולם לא ראתה את המכשיר קודם.
2. נזקים כמו עט שנופל הם לא דברים באחריות [לא ברור למה זה לא נמסר לי קודם לכן ומדוע 'התנדבו' להתעסק עם משהו שלטענתם אינו באחריות]
3. מבחינתה נעשה שימוש לא אחראי ולא סביר במכשיר –[ "אולי הכנסת את העט הפוך בכוח".. ] ועוד טענות חסרות כל בסיס...
בהתעלמה מטענותי ציינתי כי לא היו דברים מעולם ושאלתי את גב' מאיה אם היא קוראת לי שקרנית – הרי לי יש עד ואני אומרת כי המכשיר לא נמסר למעבדה שבור ולכן לא אהיה מוכנה לקבלו כך. היא אומרת שהיא לא קוראת לי שקרנית אבל מבחינתה כך נמסר המכשיר לתיקון גם אם לא ראתה אותו מעולם לפני כן "כי אין לה זמן לראות כל מכשיר ומכשיר".
לבסוף שאלה מאיה, בהתעלמות טוטלית מדברי ובאדישות – אם ארצה שישלחו לי את המכשיר הביתה. לאחר שחזרתי שוב על טענותי וציינתי כי אני מסרבת בתוקף כי המכשיר השבור יישלח אלי, ציינה מאיה בדרך אגב כי ברשותה טופס חתום כי המכשיר ברשותי ולכן מבחינתה הוא כלל לא ברשותה [!!!!], אין לה מקום לאחסן אותו והיא לא תהיה אחראית אם הוא יתגלגל במגירה זו או אחרת יעלם או יפגע בצורה כלשהי.
אני פשוט נדהמתי מהתשובה ומהחוצפה ואמרתי לה שאם זו תשובתה – אפנה הלאה.
הגב' הנכבדה סננה 'אם זה רצונך חבל מאד' ובזה הסתיימה שיחתנו.
מזועזעת מתשובתה צלצלתי מיד לבן הזוג שלי ווידאתי שגם הוא יודע בוודאות כי המכשיר היה שלם לחלוטין. וגם הוא בטוח מעל לכל ספק שכך היה.

מבחינתי תשובתה של הגב' גובלת בבריונות ואינה מקובלת בשום אופן ומשום בחינה.

זו לא הפעם הראשונה שנתקלנו, בן זוגי, חברנו ואנוכי ביחס מזלזל ושירות גרוע ולא מקצועי - אבל לא תיארנו לנו שדברים עשויים להגיע לרמה כזו.

אין לי ספק שאם היה נמסר מכשיר שבור – הם היו דואגים לציין זאת ולכסות את עצמם!
פגיעה בעבודתי סוג הנזק :
תיקון מלא של המכשיר או החלפתו בחדש פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה