תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מעריב שם בית העסק:
הזלזול הבלתי נתפס של מעריב בלקוחותיו נושא התלונה:
נסימוב יאיר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כמנוי "מעריב" התקשר אליי נציג בשם ברוך והציע לי מנוי למגזין כלשהו לרגל שבוע הספר. שאלתי אותו לגבי מנוי ל"נשיונל ג'אוגרפיק" והוא אמר שהוא יכול להציע לי מנוי שנתי בעלות כמעט זהה למחיר בדוכנים (שקל פחות). ביקשתי מבצע טוב יותר והוא טען שאם אעשה מנוי לאחד מהמגזינים האחרים, שכן נכללים במבצע שבוע הספר הוא "יבוא לקראתי". לאחר שהוציא ממני הבטחה לעשיית מנוי למגזין "שם המשחק", השאיר אותי על הקו להתייעצות עם מנהלו. לאחר מכן הציע לי מנוי ל"נשיונל" למשך 3 חודשים בעלות של 20 ש"ח לחודש. לאחר חודש הגיע אליי רק מגזין "שם המשחק". ב-13 לחודש פניתי לשירות הלקוחות שמיד הפנו אותי לשירות "נשיונל". ב"נשיונל" טענו שאני בכלל לא מופיע להם במחשב ולאחר בירור הציעו לי לפנות ל"מעריב". בשירות הלקוחות עברתי מסכת התעללויות שכללה תהליך סיזיפי של דיקלום הסיפור שלי עבור כל נציג שענה לי לטלפון. כמובן שכל נציג ששמע את סיפורי מיד גלגל את האחריות חזרה ל"נשיונל". לבסוף לאחר מספר שיחות וכשהתעקשתי, הובטח לי שאחראית פניות הציבור תחזור אליי והנציגה (שמה ג'אנה) אף קבעה עבורי שעה ספציפית לחזרה. האחראית כמובן לא חזרה. כשהתקשרתי שוב לאחר השעה הנקובה סיפרה לי הנציגה בטי שבכלל לא רשום אצלה שהאחראית אמורה לחזור והיא בכלל לא נמצאת. כשזעמתי היא השאירה אותי על הקו ולאחר מכן העבירה אותי סוף סוף לאחראית שושי. שושי הקשיבה לסיפורי והבטיחה פיתרון מהיר. היא סיפרה לי שהוציאה "נוהל הבטחת מוכרן" ובתוך חמישה ימים יחזרו אליי. מי שהתקשר בתום חמשת הימים היה ברוך המוכרן, שטען שאני לא זכאי למבצע וזה לא בידיו אבל הוא ינסה לעזור לי. כששאלתי מדוע לא יידעו אותי בפרט זה במהלך כל החודש הוא טען שהוא ניסה להתקשר פעם אך לא עניתי...
ברוך הבטיח לחזור בתחילת השבוע שלאחר מכן וכמובן לא חזר. ביום שני האחרון(22.07) התקשרתי שוב. נאלצתי לספר את סיפורי בפעם המי יודע כמה לנציג בשם אורי. אורי הבטיח לברר את הנושא ולחזור אליי. כעבור 5 דקות, הפלא ופלא, התקשר ברוך. ברוך טען שלא מאשרים לו את המנוי עבורי וידיו כבולות. אמרתי לו שזה היה חלק מהעסקה בינינו והוא לפתע אמר ש"נשיונל" "זה לא הוא" ואין לו שום נגיעה בנדון משום שהוא רק מבצע עבורם מנויים והוא אפילו לא מרוויח מזה... לאחר שהבנתי שב"מעריב" עובדים כמו ברוך עובדים חינם אין כסף ביקשתי לדבר עם המנהל שלו. הוא אמר שאין בעיה והשאיר אותי על הקו. כשענה שוב סיפר לי שאין טעם לפנות למנהל משום שהוא יספק לי את אותה התשובה. כשהתעקשתי אמר לי ברוך בפשטות שהמנהל שלו אינו מעוניין לדבר איתי. זעמתי ושאלתי אותו אם הוא מבין את המשמעות של מה שאמר לי והוא ענה ביהירות שכן. ביקשתי את שמו המלא (ברוך אזילוב) ואת שם מנהלו שמתהדר בשם מאיר פרייד. לאחר מכן התקשרתי חזרה למוקדן אורי שהתקשה להאמין שברוך אמר לי דבר שכזה. הוא ביקש ליצור איתי קשר למחרת. כמובן שהגיעה השעה 18:30 ביום שאחרי והוא לא חזר. נאלצתי להתקשר שוב וענה לי בחור בשם אבי. כשביקשתי לדבר עם אורי התעקש אבי לעזור אך סרבתי לספר את סיפורי שוב ודרשתי לדבר עם אורי. אבי התעלם מדרישתי,הסתכל במחשבו ופתר את הבעיה מבלי להניד עפעף: "אתה פשוט צריך לצלצל לשירות נשיונל, מיד אביא לך את המספר". כמובן שפתרונו היה מזהיר אך לרוע המזל הוא לא סיפק אותי והעמדתי בפניו את 2 אפשרויות: לדבר עם אורי או עם המנהל שלו. בתוך רגע קט העביר אותי לאורי שסיפר לי שאין לו עדיין תשובה עבורי. מרגע זה נשבר גב הגמל (להלן אני). דרשתי לדבר עם מנהל. הוא אמר שאין בנמצא מנהל בשעה כזו ומחר הוא יעביר את הפניה שוב למנהל של המוכרן. מתוך נסיון עבר-לא-רחוק סירבתי וביקשתי לדבר עם מישהו\י שמרכז תחתיו את הכל על מנת לעצור את הטרטור המתמשך. הוא אמר שרק בתוך 24 שעות יוכלו לחזור אליי. זעמתי וביקשתי שיעביר אותי למחלקת ניתוקים. הוא אמר שאין בעיה אבל רשום לו שאני מחוייב עד לחודש הבא... משמע: אני מחוייב כלפי "מעריב" ו"מעריב" מחוייב לשלוח אותי לכל הרוחות. אורי ניסה להציל את המצב והבטיח ששושי תתקשר אליי שוב למחרת בין השעות 8-10 בבוקר. מעתה רק נותר לקוות שהבטחה זו תקויים. בלי שום קשר להאם שושי תחזור אליי ותפתור את הבעיה, ברצוני להגדיר את השירות ב"מעריב" כשערוריתי. כעיתון יומי-ארצי שבכל יום מתהדר בחשיפות סקנדלים כאלו ואחרים כדאי מאוד שקודם יערוך בדק בית רציני ביחסו ללקוחותיו. למרות כל עוגמת הנפש ברצוני לציין לטובה את יחסו האדיב של אורי, שלא איבד את עשתונותיו וניסה לסייע מבלי "לנפנף" אותי הלאה. לפחות יש צדיק אחד בסדום
ו סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה