תלונות שלמה סיקסט

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
שלמה סיקסט שם בית העסק:
משרד ראשי פ"ת כתובת:
חיוב שגוי, ושירות עלוב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן עותק מהמכתב שנשלח לסמנכ"ל החברה, וכמובן לא נענתה.

בעזהשי"ת 09.07.2007

הנידון: חיוב שגוי, ושירות עלוב


לכבוד סמנכ"ל השכרת רכב שלמה סיקסט
מר אלי אליאס

א.נ

אני שכרתי רכב אצלכם בסניף בפ"ת למשך חודש שלם בין התאריכים 28.03.07-27.04.07, רכב מסוג דייהטסו סריון.

וכשהרכב הוחזר חויבתי ע"י בנוסף לחיוב החודשי עוד 160 ₪ בגין מראה שבורה בתוך השימשה השמאלית ומשולש שהיה חסר, ששתי הדברים לא קרו אצלי!!!

שתי הדברים הם במקומות שאינם גלויים לעין וגם בעת מסירת הרכב אף אחד לא הראה לי את המשולש לדוגמה, לא עלה בדעתי בעת קבלת הרכב לבדוק שבתוך הנרתיק יש משולש בדיוק כמו שלא עלה בדעתי לבדוק שיש אויר בגלגל הרזרבי ושהמפתח הברגים אכן פותח את הברגים בגלגל, בחרתי לשכור דרככם את הרכב בגלל שסמכתי עליכם כחברה גדולה ורצינית, לא כדי לבדוק אם יש משולש בתוך הנרתיק...

כמובן שהנרתיק של המשולש היה במקום כמו שקיבלתי אותו אלא בלי תכולתו, דבר שלא יכולתי לדעת בכלל בגלל שב"ה לא יצא לי להשתמש עם זה,
ובקשר למראה השבורה, אני שמתי לב לזה באותו יום שהוצאתי את הרכב שהמראה שבורה ולא חשבתי לדווח ע"כ לחברה, כי אם לא בדקתם את זה ביציאה למה שתבדקו את זה בכניסה?
ואיך כשהחזרתי את הרכב הבודק ידע לפתוח את הדלת שמסתירה את המראה??? ולמה הוא לא בדק גם את הצד השני??? אתמהה.....

בכלל כל הדברים הקטנוניים האלו מזכירים מאוד את חברות ההשכרה הפיראטיות שמנסים לחפש חיובים נוספים מתחת לאדמה וכלל לא מתאים לחברה בסדר גודל כמו שלכם.

ושוב אני מציין שהנזקים האמורים לעיל לא בוצעו על ידי!!!

בנוסף רציתי לציין שרמת השירות אצלכם שואף למתחת לאפס!

בא לקוח מצוייד עם כל המסמכים הדרושים (רשיון נהיגה, דרכון, כרטיס אשראי) ואחרי הזמנה טלפונית מסודרת להשכרת רכב, הוא נאלץ להמתין "שעתיים" תמימות להוציא איזה רכב עלוב, למה ??? ככה!!!

הרכב שקיבלתי בסוף היה באותו מקום בחנייה מהרגע שנכנסתי לסניף שלכם, אלא הפקידה חייבת עכשיו לפטפט בטלפון ולשחק במחשב חצי שעה בלי להתייחס בכלל ללקוחות הממתינים, ואחרי בקשות חוזרות ונשנות שהוד מעלתה תואיל בטובה פשוט להתחיל לעשות את עבודתה, אז היא עושה לי טובה שלמה שהיא בכלל מעיף עלי מבט, סבלנות לא?

הכל עבר, אשראי אושר הכל נבדק, (כמובן בסחבת שמעל לכל היגיון...) עכשיו תמתין בסבלנות בחדר הסמוך עד שנקרא לך, דבר שארך עוד שעה (!!!) נוספת...

למה? מה קרה??? באתי לבקש אישור משכנתא בבנק ואישרו לי את זה למרות שזה לא מגיע לי??? זאת התחושה שקיבלתי...

היחס המחפיר הולך וגודל,
באמצע החודש כששמעתי רעשים מוזרים יוצא מהרכב,
הייתי בעבודה והתקשרתי לסניף בפ"ת שיטפלו לי ברכב והם ענו לי שאני יבוא עם הרכב אליהם, אמרתי להם שאני לא מבין במכוניות ומאחר ואנני יודע מהו מקור הרעשים אני מפחד שנהיגה ברכב יגרום לנזק אז ביקשתי רכב חילופי, הם ענו לי שישלחו לי גרר, ולתדהמתי הגרר מבקש ממני להתלוות אליו לפ"ת,

האם אני לא זכאי בתור לקוח לקבל את מלוא השירות ושיביאו אלי רכב חילופי? אני תוהה...

הגעתי להשכרה להמתין בתור למבקר, דבר שלקח קרוב לשלשת רבעי שעה ואז רק הודיעו לי שאינם יכולים לתת לי רכב חילופי אלא שאמתין עד שיתקנו אותה במוסך שבמקום, והנה שרפתי עוד חצי שעה רק להחלפת הבלמים השחוקים... (מה? אי אפשר לבדוק את הרכב לפני כן אם יודעים שהוא יוצא לחודש שלם???)
ושוב מתוך יחס משפיל ומתן שירות עלוב...

בצירוף מקרים נדיר (...) חזרה על עצמה אותה סחבת בהחזרת הרכב שארכה מעל שעה וחצי שיש להוסיף לכך את הזמן שלקח לי ללכת לפרוט כסף מזומן בתחנת דלק הקרובה, בגלל שאמנם אפשר לשלם במזומן אבל אין להם עודף...
וגם אי אפשר לשלם את שתי החיובים ביחד ("הנזק" והשכירות) אלא כל חיוב על אגורותיו חייב להיות במזומן ומדויק.

אני לא חושב שאני צריך לבוא אליכם בכסף קטן ומדויק לפי התחשיבים שלכם, לי זה נראה כשירות מינימלי שצרכן צריך לקבל, לכם כנראה שלא וחבל.

תאר לעצמך אדוני הסמנכ"ל שאשתך באה לסופר הקרוב לקנייה עם שטר של 200 ₪ ולקופאית אין עודף לתת לה, והיא שולחת אותה לפרוט בסניף דואר הסמוך, אם זה לא היה עצוב זה היה משעשע,
למה אדוני אני צריך לצאת עם חולצתי הלבנה מהמשרד הממוזג שלכם לחפש כסף קטן, אולי תואיל בטובה העובדת שלכם לקום מכסאה ולעזוב את טלפונה ותצא עם חולצתה הלבנה לחפש כסף קטן במקום אחר? דבר שהיא הייתה צריכה לדאוג בתחילת המשמרת, מזל שעוד לא מדפיסים שטרות של 400 למה זה בכלל היה מסבך את העינינים...

עכשיו אני שואל, האם זה הפירוש של המשפט THE CLIENT IS THE BOSS ???

זה היחס שמגיע ללקוח שלוקח רכב לחודש שלם, או יותר נכון האם זה בכלל יחס הוגן לאיזשהו לקוח???
הפקידים והפקידות מקבלים משכורת לדבר בטלפון ולשחק במחשב,
ולדאוג שכל הזמן יהיה מי שימלא את חדר ההמתנה בצפייה בטלוויזיה?
אולי זה מה שגורם לכם לחשב שיש הרבה עבודה או אולי בכלל שאני יחשוב...

איך אתם חושבים שבנ"א כמוני (שבמקרה שוכר הרבה מכוניות וביחס כזה עוד לא נתקלתי בעבר, אפילו כל הקטנים על כל חיוביהם השונים לפחות מזרזים עניינים...) יחזור אליכם עוד פעם??

אז אולי הצעה קטנה ממני – למה שלא תחליפו את השם שלכם,
ל- "שלמה סיקסט חד פעמי"....?

לידיעתך ולטיפולך

בתודה מראש
עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :

שלמה סיקסט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה