תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור חיפה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
סחבת ותביעה משפטית נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סבא שלי היה מנוי הוט. הוא נפצע אנושות בתאונת דרכים ב-20 בפברואר, אושפז בבי"ח מחוסר הכרה ונפטר כעבור שבועיים, ב-6 במרץ 2007.
לאחר השבעה, העברתי לחברת הוט בקשת ניתוק, בצירוף תעודת פטירה.
מסוף חודש מאי 2007 ובמשך חודשיים (עד היום, סוף חודש יולי) אני מקבלת מכתבים ממשרד עו"ד המטפלים בגביה והוצאה לפועל בנושא חוב של מאות שקלים.
החוב נגזר לטענתם מאי תשלום עבור שירותים שניתנו בחודשים בהם סבי כבר אינו היה בין החיים.
כל נסיון לדבר עם חברת הוט נכשל. דיברתי עם כ-15 תומכים שונים (רשימה שמית בידי היות והם לא נותנים מספרי עובד), ביקשתי העברה למנהל, שלא טרח לחזור אלי ומצאתי עצמי במבוי סתום, כשאיני יודעת מה לעשות על מנת שיניחו לי ולמשפחתי.
זאת בנוסף לחוסר הרגישות הקיצוני שחברת הוט טרחה לגלות כאשר העבירה את התיק לטיפול משפטי ולתביעות, למרות שקיבלה העתק מתעודת הפטירה מיד לאחר השבעה.
נציגי חברת הוט ששוחחו עימי הבטיחו בדיקה וטיפול, וכמובן שלא טרחו לחזור אלי.
איני יודעת מה לעשות על מנת לפתור את המצב אליו נקלעתי, פרט ללשלם להם את מאות השקלים שהם דורשים, תמורת השירותים שלא ניתנו בהם סבי כבר לא היה חי.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי, סגירת חשבון, פיצוי, פרסום הסיפור בכל מדיה אפשרית. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה