תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Yes (יס) שם בית העסק:
פנייה של לחברת YES על תקלה שהייתה לי טורטרתי בטלפונים מאחד לשני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתה לי תקלה בממיר לא יכולתי להזמין סרטים דרך הממיר אלא רק דרך
נציג שירות במהלך חודש כמעט חיכיתי לתשובה של נציגת לקוחות ראשית בשם
סמדר ששיקרה לי ולא חזרה אליי במשך שבועיים לאחר שבזבזתי ללא הרף שיחות
בטלפון הפרטי שלי ולאחר שהשאירו לה הודעות באיתורית והיא לא חזרה אליי
יום שישי היה צריך להגיע אליי טכנאי לפניי שבוע והוא לא הגיע מכיוון שהיא
לא טיפלה בזה ועוד הוציאו אותי שקרנית שהם צילצלו ולא הייתי בבית.
שמהבוקר אני בבית ממתינה לו,לא לקחתי ילדים לגן ולא לביה"ס
אני ממש זועמת על השירות ואני לקוחה שנים של חברה זו ושום הוראת קבע
לא חזרה להם.
אני זועמת גם על קרן משירות לקוחות,וגם על משה מחברת ההתקנות שאיים
שהטכנאי יילך ולא ימתין לי לאחר שביקשתי שיודיעו לי שעה קודם לפניי שהטכנאי
מגיע כי אני עובדת עם מונשמים ואנשים חולים בקופת חולים כללית.
והם לא עשו זאת הטכנאי הגיע ישירות רק שלשום ביום ב' 07/11/05 בשעה
16-30 ללא ידיעתי וללא התראה איזה שירות זה?
אני שוקלת לעבור לחברה אחרת כניראה עוד לא החלטתי.
אני ממש מאוכזבת.וכועסת יהיה אפשר ליבדוק את ההיסטוריה של חודש זה איתם.בניהול משא ומתן רק שטכנאי יגיע וייסדר את התקלה,זאת זכותי לידרוש
את זה,ולאחר שהוא הגיע טכנאי בשם ארטור הוא מיצטער מאוד אבל אזלו
לו הממירים בשעריי תקווה.שוב אני מחכה לטכנאי שיגיע במהרה להחליף ממיר.
הם כל הזמן עושים טעויות ורוצים לפצות אותי.

עוגמת נפש מיותרת סוג הנזק :
מבקשת שיילמדו את הלקח וייבינו שהם מתעסקים עם בני א פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה