תיאור הבעיה:
ב 8.5.07 קניתי ב H&O בסך 733 ש"ח בגדים. אחד מהמוצרים היה זוג מכנסיים אשר בפעם הראשונה שנלבש נקרע בצורה משונה.
אחרי מס ימים החזרתי אותו לחנות(ב 23.5) וביקשתי להחליף כי ברור וא שהקרע נוצר מחולשת הבד או תפירה קשה מדי של הכפתור.
שירות לקוחות פתח תלונה ומסר שיתקשרו כדי להודיע לי על החלטת המנהל.
לאחר כשבוע וחצי ניגשתי לסניף-שום מנהל לא התקשר אליי-וקיבלתי תשובה שמנהל עוד לא הגיע לזה. אחרי שבוע נוסף- שוב הגעתי לסניף-שום מנהל לא התקשר אליי- ואמרו לי שאין מה לעשות זו לא אשמתם.
אמרתי שאני לא מוכנה לקחת את הפריט חזרה מכיוון ששילמתי 169 ש"ח על המכנסיים, הם נקרעו בלבישה הראשונה ואם אתפור אותם ידנית הם יראו זוועה.
בשירות לקוחות התווכחה איתי מנהלת המשמרת בצורה מכוערת ולבסוף השתכנעה לשאול שוב את "אדון מנהל".
מיותר לציין ששוב מנהל לא התקשר אליי ושוב חזרתי לסניף ע"מ לקבל תשובה שלילית.
אני מוכרחה להגיד שבכל המפגשים טטיאנה המנהלת התנהגה בצורה מזעזעת תוך רמיזות ברורות לטיפשותי, אדון מנהל שוקי לא טרח פעם אחת להתקשר לברר,להרגיע לטפל או-להחזיר את תשובתו שהובטחה.
כרגע בידי-כל הוכחות הקנייה,הקריעה וההשתלשלות מצולמות-חיפשתי איזה שהוא מקום להתלונן ב H&O -כמובן שאין ואז שמעתי על אתרכם (אגב תודה שאתם שם)
בנוסף בידי- מכנסיים מכוערות בעלות של 169 תפורות ביד ומתחילות להיפרם מכיוון שזה לא בד שמיועד לתפירה ביד,לא ניתן להשתמש בהם אלא,אולי, לשטיםת רצפות בבית.
מודה על טיפולכם.
תמי
|