קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
הום סנטר |
שם בית העסק: |
לח"י 4, ראשון לציון |
כתובת: |
ראשון לציון |
סניף בית העסק: |
מכירת מוצר ללא חלקי חילוף |
נושא התלונה: |
יום חמישי 01 פברואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך החורף, רכשתי קטלן מסניף ראשל"צ של הום-סנטר. כעבור מספר שבועות נשרפה נורת הקטלן. הגעתי לסניף ע"מ לרכוש נורה אחרת, אך לא היתה נורה במלאי. נדדתי בין מספר סניפים באיזור המרכז אך לאף אחד לא היתה נורה. כעבור מספר שבועות שבתי לסניף הלח"י ואז התברר לי שאין להם נורה למכירה וזה המצב. ניסיתי לשוחח עם האחראי במקום אך רק הועברתי מנציג לנציג ולא זכיתי להתייחסות. לפני כשבועיים התקשרתי למשרדי החברה אך אף אחד לא ענה שם. השארתי הודעה במענה, אך לא זכיתי לתגובה...
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי על המוצר או החלפתו בקטלן אחר |
פתרון נדרש : |
|
|