תלונות הום סנטר

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה הום סנטרשעות פתיחה הום סנטר גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
הום סנטר שם בית העסק:
לח"י 4 ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף בית העסק:
מכירת מוצר ללא חלקי חילוף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך החורף רכשתי קטלן יתושים בסניף הלח"י בראשון לציון של הום-סנטר. כעבור מספר שבועות נשרפה נורת הקטלן והוא הפסיק לפעול. הגעתי לסניף ע"מ לרכוש נורה חדשה, אך לא היתה נורה אחרת במלאי. נדדתי בין מספר סניפים של הרשת אך בכולם קיבלתי את התשובה כי חסר במלאי. כעבור מספר שבועות נוספים הגעתי לסניף הלח"י ושם נאמר לי כי פשוט אין נורה כזו וגם לא אמורה להגיע. ביקשתי לשוחח עם האחראי במקום וכעבור כשעה של המתנה ומעבר בין גורם אחד למשנהו הבנתי כי אין לחברה פתרון עבורי. לפני כשבועיים התקשרתי למשרדי החברה אך לא זכיתי למענה. השארתי הודעה במענה הקולי אך לא חזרו אלי עד היום...
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי או החלפת המוצר בקטלן אחר פתרון נדרש :

הום סנטר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה