תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
השטיח המעופף שם בית העסק:
שינוי יעד טיסה < נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה13/07/07 הזמנו נופש בורנה בולגריה לתאריכים 19/7/07 עד 22/7/07.
ההזמנה בוצעה דרך חברת מונה טוס בזול בשיחת טלפון עם סוכנת בשם יוליה.
החבילה כללה טיסה לורנה ומלון בורנה.בנוסף הגיעו לידנו כרטיסי טיסה בהם מופיע היעד המבוקש ורנה.
ביום רביעי 18/7/07 הסוכנת יוליה ממונה טוס צלצלה אלינו והודיעה שהטיסה לורנה בוטלה על ידי הספק-השטיח המעופף והטיסה תגיע ותצא מבורגס.בנוסף הסבירה שהמרחק מבוגרס לורנה הוא שעה נסיעה בלבד.כשביקשנו לבטל את החבילה בטענה כי הכרטיסים הוזמנו לורנה ולא לבוגרס נתקלנו בסירוב מוחלט והסוכנת הודיעה שהספק לא מוכן לבטל את החבילה.ביקשנו לשוחח עם המנהל שהציב בפנינו שני ברירות - שנטוס לבוגרס ומשם נועבר באוטובוס לורנה או שלא נטוס כלל ונוותר על כספנו.
בלית ברירה ובהתחשב בעובדה שלא רצינו להפסיד את כספנו החלטנו לטוס.
כשהגענו לנמל התעופה התברר לנו שהטיסה לורנה לא בוטלה ויצאה כרגיל טיסה HMS 894 .לצערנו גילנו שהנוסעים בטיסה לורנה גם הם רכשו כרטיסי טיסה לורנה דרך השטיח המעופף והבנו שהטיסה מלאה עד אפס משום שהחברה מכר מקום ולכן הופננו לטיסה לבוגרס.
כשהגענו לבוגרס גילנו שהנסיעה באוטובוס אינה שעה כפי שהובטח אלא 3 שעות ורבע.הטיסה יצאה ב12 וחצי ולמלון הגענו רק ב 7 ורבע בערב.
אנחנו רוצים לציין שהטיסה לבוגרס ולורנה היא שעה וחמישים ושעתיים בהתאמה ויצא כך השנסיעה באוטובוס נמשכה יותר מהטיסה.
איננו מבינים מדוע החברה מכרה יותר ממה שהייתה צריכה וגם אם כן מדוע לא יכולנו לבטל את החבילה,הרי הטיסה שהוזמנה על ידנו הייתה לורנה ולא לבוגרס.
הסוכנות דרכה הזמנו את החבילה הייתה אטומה לחלוטין לבקשותנו לביטול,מה גם שכלל לא חתמנו על שום מסמך ולכן החברה לא יכולה לומר שהיא ציינה בפנינו אופציה של שינוי היעד ושהסכמנו לכך.
בנוסף הטילה את האשמה על חברת הטיח המעופף בטענה שהאחרונה מסרבת לביטול העיסקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה