תיאור הבעיה:
ב15/06/2006 רכשתי בחנות מנגו בסניף כ"ס זוג סנדלים בשווי של 300 ₪ . לאחר כשלושה שבועות בלבד, נאלצתי להחזיר את הנעליים לחנות, מכיוון שאחת סוליות התפרקה באופן שלא מאפשר להמשיך ולנעול את הסנדל.
ביקשתי בפירוש להחליף את הסנדלים, אך נאמר לי שהם צריכים להישלח קודם לבדיקה.
כאן המקום לציין, שמלבד זאת שהנעל נפגמה אחרי תקופה מאד קצרה, היא גם איננה הנעל היחידה שברשותי, כך שסה"כ נעלתי אותה מעט מאד פעמים.
רק כעבור חמישה ימים (!!!) חזרה אליי נציגה שרות לקוחות בטענה כי האפשרות היחידה היא לתקן את הנעל. אמרתי לה, ואני מציינת זאת גם כאן: אינני מעוניינת בתיקון, וזאת ממס' סיבות:
ראשית, שילמתי על הנעליים כסף רב ואני מצפה שסנדל כ"כ יקר, שמורכב בעיקר מסוליה,
יהיה תקין לאורך זמן.
שנית, הסוליה של הסנדל השני עומדת גם היא להתפרק, האם גם אז אאלץ לחכות זמן רב לתיקון??
.
מלבד כל זאת, אני קונה נעליים יקרות ברשת ארצית, בדיוק על מנת שלא אצטרך לבזבז את זמני ומרצי על המתנה לתשובה ולתיקונים, אלא אוכל ליהנות מהסנדלים שקניתי.
אני חושבת שעליהם לעמוד מאחורי חובתם לאיכות ולשירות, ולהעניק לי סנדלים חלופיות בהקדם או לעניק לי תאודת זיכוי.
|