תלונות טרקלין חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
טרקלין חשמל שם בית העסק:
ר"ג סניף בית העסק:
שירות מזעזע של טרקלין חשמל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סיפור על שירות מזעזע של "טרקלין חשמל"
יש לציין שאני, הפונה, בהריון בחודשי התשיעי.

לפני כמעט כחודש ב1.7.07 , עברנו לדירה חדשה וריקה וקיבלנו תנור ומקרר חדש ביום המעבר כפי שתואם מראש עם החנות טרקלין חשמל, סניף ר"ג.
אך לצערנו התנור הגיע עם פגמים בפח מאחור היוצר פתח שלתוכו עלולים להצטבר נוזלים ולפגוע בתקינותו. דיווחנו מיד על הפגם לחנות , שם טענו שיחזרו אלינו, אך לא כך קרה. על אף מספר הפעמים שהתקשרנו באותו היום וכל פעם טענו שיחזרו אלינו, ולא חזרו. גם לא למחרת. לאחר מספר ימים ענה לי אדם בשם אורי שטען שעל פגם כזה לא מחליפים תנור ושיזכו אותנו ב100 ₪ לקנייה הבאה שלנו בחנות זו. בנוסף, הוא ביקש שנשלח לו תמונה של הפגמים על מנת להבין על מה מדובר.
אנו טענו שאיננו מסכימים להישאר עם תנור פגום היות ושילמנו על תנור חדש.
לאחר מספר ימים שלחנו לו בדואר אלקטרוני תמונה של הפגם. חיכנו לאיזושהי יצירת קשר ממנו , אך היא לא הגיעה. התקשרתי שוב ושוב לחנות וביקשתי את אותו אורי שכביכול "מטפל בנו" אך משום מה הוא לא היה בזמנים שהתקשרתי , אף שהתקשרתי מספר פעמים ביום. בכל פעם שהתקשרתי טענו באוזני שהוא יחזור אלי, אך הוא לא חזר אלי אף לא פעם אחת. בסופו של דבר כאשר 'תפסתי' את אורי בטלפון הוא טען שאת האימייל עם התמונות הוא לא קיבל וכן שהוא כבר הזמין לנו תנור ושהתנור פשוט לא הגיע מהמחסן.
כעבור עוד כשבוע וחצי, עדיין בחיפושים אחר אורי בטלפון, טענו בפניי איש בשם יובל ועוד אישה שהתנור כבר בחנות שבוע , אך הרכב של המוביל במוסך ולפיכך א"א לחליף לנו את התנור. במשך עוד מספר ימים אחר כך עדיין טענו בפניי שהרכב עוד במוסך.
לאחר עוד שבוע , בעודי ממשיכה להתקשר, טענו בפניי בכל יום ש"מחר" מגיע התנור והם ייצרו איתי קשר. כבר ידעתי שאף אחד לא יצור עימי קשר ולא טרחתי לחכות ובכל יום התקשרתי ובכל יום קיבלתי את אותה התשובה: "מחר גברת".
ביום שישי האחרון 27.7.07 , טען אותו אדם בשם יובל, לדעתי, שהיום ממש מגיע התנור ושאחכה לטלפון מהמוביל. חיכיתי כל היום בבית ובשעה 14:00 התקשרתי שוב לחנות, הפעם ענה לי אדם אחר, שאמר שאינו עוקב אחר כל הנעשה ואינו יודע מתי יגיע התנור. ביקשתי את הטלפון של המוביל.
התקשרתי מייד אל המוביל , שמו מוטי נאמר לי, והוא טען שאנחנו לא רשומים בסדר החלוקה שלו ושאולי ביום ראשון הוא יגיע אלינו.
ביום ראשון בבוקר התקשרנו אל המוביל שאמר שהוא יגיע בסביבות 16:30 אחה"צ, ושיודיע לנו שעה לפני שמגיע. בשעה 16:20 שאלתי את המוביל אם הוא בדרך והוא ענה שלא , כיוון שהוא בירושלים ושלמעשה הוא היה באזור שלנו בבוקר. תהיתי אם אכן היה באזור שלנו, מדוע לא התקשר שכן היינו דואגים להיות מיד בבית. התקשרתי אליו שוב בסביבות 18:00 בערב ואז הוא טען שנמצא כעת בחולון, יש לו עוד 3 אספקות שם ולאחר מכן הוא בדרך אליי. בנוסף הבטיח שהתנור אצלו ברכב שהוא יגיע אלי, "אל תדאגי".
הסברתי לו שכבר אינני מאמינה לאף אחד ושאני בחודש תשיעי וממש מתחננת שיגיע. הוא הבטיח שוב ושוב שעד 20:00 בערב הוא בוודאי יגיע אלי , ושעליו אוכל לסמוך.
זהו כבר היום השני שאני מחכה בבית עם ילדה קטנה לתנור שאולי, ואולי לא יגיע.
בשעה שמונה בערב שוב התקשרתי למוביל אך קיבלתי תשובה בצעקות כי הוא אינו משחק והוא נשבע כי התנור יהיה אצלי היום ושהוא עדיין בחולון וישתדל להגיע אלי בעוד ארבעים דקות. התחננתי כי לא ישקר יותר ויאמר לי באמת מתי הוא מתכוון להגיע.
ב20:45 התקשרתי אל החנות בדמעות, שם דיברתי עם אדם בשם רועי והתחננתי שיודיעו לי אם התנור אכן בדרך אליי, הוא אמר שהוא יברר מה קורה. לאחר מספר דקות התקשר המוביל (זאת הפעם הראשונה שהם התקשרו אליי .) ואמר שהוא יגיע עוד כ25 דקות אליי. בשעה 21:45 הגיע התנור החדש.

הייתי אומרת בשעה טובה, אך היחס המזלזל, חוסר ההתחשבות, השירות העלוב והאופן בו התעלמו ממני וממצבי, אישה בהריון בחודש תשיעי עם ילדה בחופש, שכבר חודש ללא תנור בבית וללא יכולת לבשל לשבת או ליום חול, גרמו לי לחוסר סבלנות, עוגמת נפש רבה, כעס רב ודמעות .
הייתי מצפה לפיצוי של לפחות 50% מהתשלום על עגמת הנפש שנגרמה לי, אך לא הוצע לי אף דבר קרוב לכך.
מאת: אביגל בר-לבב [email protected]
בזבוז זמן וכוחות נפש סוג הנזק :

טרקלין חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה