תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הצפון איזור:
אולסייל שם בית העסק:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
הספקת מוצר לא לפי פירסום החברה טלוויזיה 37" LCD של MAG נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רשמתי תלונה לאתר אול סייל על כך שקיבלתי מוצר אשר לפי הפרסום באתר אול סייל הוא מדגמי 2007 אך בפועל לאחר אספקת המוצר התברר כי אותו ספק אינו מחזיק בכלל " דגמי 2007" וגם שמוצר זה אינו מיוצר עוד אלא יצרו אותו לפני כשנה וחצי
בתאריך הנ"ל {26/07/2007} פנתה אליי נציגת אולסייל אך :
1. כשביקשתי להחזיר את המוצר באריזתו המקורית התברר כי "נעשה בו שימוש ולכן איננו יכולים לקבלו"
2. נציגת המכירות יצרה קשר רק לאחר כשבוע מיום כתיבת התלונה באתר אול סייל
3.ביום אספקת המוצר הגיע המוצר עם רמקולים אפורים שאינם תואמים את הטלוויזיהוכך רק לאחר כ שלושה ימים מיום אספקת המוצר הגיעו להתקין את הרמקולים עם הצבע התואם {הספק היה אדיב ומתחשב}
4.בשורה התחתונה אינני מרוצה לחלוטין מכך שרימו אותי והשלו אותי "כי כביכול קניתי דגם שמיוצר משנת 2007 "מה שלא היה כך מה שבפועל לא היה נכון למרות שכתוב באותיות קידוש לבנה שהמוצר מדגם 2007!!!

ברצוני לקבל פיצוי משמעותי ולא "נקודות מועדון" או להזיר את המוצר ללא תשלום כלשהו מפני שזו לא אשמתי בפרסום השוגג שלהם

לטיפולכם אודה

לירן ביטון ת"ז 36068732
אישור עסקה מספר:7061384
ב סוג הנזק :
פיצוי מוזכר לעיל פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה