תיאור הבעיה:
בתאריך 23/07 רכשתי חבילת 50 CD של חברת silver line בסכום של 60 ש"ח
מס' חשבונית 325407874
מתוך 20 דיסקים שהשתמשתי בהם עד עתה, נשרפו יותר מ-10 דיסקים
(יש לציין שברשותי שני צורבים חדשים של חברת LG שעובדים במחשבים משוכללים ותקינים ביותר המתוחזקים בצורה הטובה ביותר, ודבר זה לא קרה לי מעולם)
פניתי לחנות ושושנה הפנתה אותי לשירות לקוחות באג. השארתי הודעה במוקד וחזרו אלי לאחר פחות משעה (חזר אלי רן), הסברתי לו את הבעיה והוא הסביר לי שאין אחריות על מדיות לצריבה.
אני רק רוצה להבהיר לפני הכל - אני מאוד מרוצה מבאג סניף קריון (ובמיוחד משושנה, שכבר פרסמתי בעבר מחמאה באתר זה על השירות שלה), וגם אין לי תלונות ספציפיות על רשת באג. התלונה שלי היא על הדיסקים בלבד, אם היה שירות לקוחות של חברת silver line הייתי מתלוננת עליהם ולא על חברת באג.
משיחות עם חברים שמעתי שגם להם יש בעיות עם דיסקים של חברת silver line, אני עובדת כעסק ולכן צורכת הרבה מדיות לצריבה.
|