תלונות מלון אורכידאה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מלון אורכידאה שם בית העסק:
יחס מבייש במלון אורכידאה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש יולי 2007 חזרתי מחופשה במלון אורכידאה באילת.
חופשה שלא אשכח לצערי ולא לטובה .
קבלת החדרים היתה מאוחרת לאחר שהגענו בשעות הבוקר המוקדמות.
אחרי שכבר היינו עייפים מהנסיעה הארוכה וההמתנה הממושכת במלון ציפינו לקבל חדר נקי ומסודר אך האכזבה המשיכה וקיבלנו חדר מלוכלך עם נמלים וג'וקים היינו עייפים ופניותינו לא נענו , נאלצנו לישון לילה בליכלוך , הילדיםהיו צריכים לישון בעליית גג שהמזגן לא הגיע אליה ולכן הורדנו את המזרונים מטה ובירידה בסולם עליית הגג נפצעתי מוו שלא היה במקומו , מכנסיי נקרעו ונפצעתי .
יידעתי את הנהלת המלון במה שקרה ואפילו טלפון לשאול לשלומי בזמן שהותי , לא היה.
החופשה שלה ציפינו זמן רב , אני אמא לתאומים ואנחנו עובדים קשה ומתרוצצים , ציפינו לנוח לקבל שרות אדיב וחדר נקי , לא דרישה מוגזמת, וקיבלנו אכזבה גדולה ממלון חמישה כוכבים .
השרות ירוד ביותר , יחס פשוט מבזה .
ציפיתי לקבל פיצוי כלשהו מהמלון על עוגמת הנפש שנגרמה לנו אך כצפוי לא היתה כל התייחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלון אורכידאה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה