|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
נעלי גזית |
שם בית העסק: |
גראנד קניון |
כתובת: |
החלפת נעליים |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי זוג נעליים לפני כחודשיים, יומיים אחרי מצאתי שהנעליים כלל לא נוחות ניגשת לסניף הקרוב - גראנד קניון (קניתי את הנעליים בסניף בעזריאלי) ובקשתי להחליף מאחר ולא מצאתי נעליים שמתאימות לי ביקשתי לאחזירם הם לא הסכימו בטענה ששילמתי עבורם בסניף בתל-אביב ולכן עלי לקבל את הזיכוי מהסניף בתל-אביב מאחר ועברו כמעט חודשיים ולא קיבלתי התייחסות היום התקשרו ואמרו לי שהם מעונינים לתת לי זיכוי ולא את כספי בחזרה, אין אני מוצאת נעל מתאימה ולכן ביקשתי את כספי לטענתם על פי התקנון שלהם, הם לא מחזירים כסף בחזרה. אשמח באם תבדקו ותודיעו לי האם כך הדבר?
תודה מראש (דרך אגב שמעתי דברים חיוביים לגבי האתר שלכם) זאת לא חנופה מה שתגידו תמצאו תחליטו העשה.
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
כסף בחזרה ופיצוי על חודשיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
נעלי גזית שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|