תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השפלה איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
מצג שווא אי התאמה בין הבטחות בטלפון למצב בפועל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי השנה התקשר אלי נציג מחברת הוט, והציע לי את חבילת הטריפל( נציג בשם איתי טלפון 077-7811155).לאחר משא ומתן טלפוני עמו סוכם שאקבל את חבילת הטריפל לפי סכום של 288 ש"ח לחודש הנולל כבלים ( חבילה קיימת )+ אינטרנט+ חבילת טלפוניה 2000 דקות בחודש ובנוסף ממיר נוסף ללא שום תוספת.
לשאלתי מה תקופת ההתחייבות נאמר לי שאני מתחייב ל-6 חודשים .לתדהמתי הרבה סכום החיוב בפועל הגיע לסך של 310 ש"ח. בבירור שערכתי ביום 31.07.07
הסתבר לי שההפרש נובע מ- 10ש"ח נוספים בגין ממיר נוסף !,מה שכאמור הובטח לי חינם ועוד 9 ש"ח בגין הטלפון. בשיחה טלפונית שקיימתי עם יערית ביום 31.07 שאגב היתה מאוד לא אדיבה , הסתבר לי שאני התחייבתי לתקופה של שנתיים !!
ויציאה כעת מכל השירותים תחייב אותי בקנס של כ-640 ש"ח .
אי עמידה בהתחייבויות טלפוניות סוג הנזק :
דורש לקיים את כול ההבטחות הטלפוניות של נציג השירות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה