טלויזיה |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
Hot (הוט) |
שם בית העסק: |
מצג שווא אי התאמה בין הבטחות בטלפון למצב בפועל |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי השנה התקשר אלי נציג מחברת הוט, והציע לי את חבילת הטריפל( נציג בשם איתי טלפון 077-7811155).לאחר משא ומתן טלפוני עמו סוכם שאקבל את חבילת הטריפל לפי סכום של 288 ש"ח לחודש הנולל כבלים ( חבילה קיימת )+ אינטרנט+ חבילת טלפוניה 2000 דקות בחודש ובנוסף ממיר נוסף ללא שום תוספת.
לשאלתי מה תקופת ההתחייבות נאמר לי שאני מתחייב ל-6 חודשים .לתדהמתי הרבה סכום החיוב בפועל הגיע לסך של 310 ש"ח. בבירור שערכתי ביום 31.07.07
הסתבר לי שההפרש נובע מ- 10ש"ח נוספים בגין ממיר נוסף !,מה שכאמור הובטח לי חינם ועוד 9 ש"ח בגין הטלפון. בשיחה טלפונית שקיימתי עם יערית ביום 31.07 שאגב היתה מאוד לא אדיבה , הסתבר לי שאני התחייבתי לתקופה של שנתיים !!
ויציאה כעת מכל השירותים תחייב אותי בקנס של כ-640 ש"ח .
|
אי עמידה בהתחייבויות טלפוניות |
סוג הנזק : |
דורש לקיים את כול ההבטחות הטלפוניות של נציג השירות |
פתרון נדרש : |