תלונות נעלי וויקנד

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
נעלי וויקנד שם בית העסק:
עזריאלי סניף בית העסק:
נעליים לוחצות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני קניתי זוג סנדלים שהרצועה שלהם הינה גומי עבה.
שבוע אחרי שקניתי אותם ניסיתי לנעול אותם לפני יציאתי לארוע אבל אחרי 5 דקות הורדתי אותם.
כמה ימים אחרי התקשרתי לסניף בעזריאלי (היכן שקניתי את הנעליים) ומוכרת ששוחחה איתי אמרה לי להכניס זוגות גרביים לנעליים.
שבוע וחצי לערך כאשר הגרביים נמצאות בנעליים במשך הזמן הזה, ניסיתי לנעול שוב את הנעל אבל הפלא ופלא אחרי 5 דקות הורדתי אותם מהכאבים.
הלכתי לנסות את מזלי אצל סנדלר והוא אמר לי כי אי אפשר להרחיב את הנעליים, אלא רק לחתוך קצת מהרצועות ולהוסיף חלק.
החלטתי לא לעשות את מה שהסנדלר מציע והגעתי לחנות וויקנד בגבעתיים והמוכרות "הנחמדות" שלחו אותי לוויקנד בעזריאלי בטענה כי הנעליים ניקנו אצלהם. הגעתי לעזריאלי ומוכרות לקחו את הנעליים ושלחו אותם לבדיקה.
לאחר שבוע וחצי הגעתי לקחת את הנעליים בתקווה שנעשה משהו עם הנעליים. בתחילת השבוע ניסיתי לנעול את הנעליים אך שוב הורדתי אותם אחרי 5 דקות. היום הגעתי שוב לנעלי ווקינד בבקשה שיקחו את הנעליים ו/או שיתנו לי זיכוי ו/או שאקח נעל אחרת והסברתי למוכרת שאני יודעת כי המחיר של הנעל ירד מ- 300 ש"ח (כפי שקניתי) ל- 200 ש"ח ואני מוכנה שיזכו אותי על הסכום החדש. המוכרת סירבה לאפשר לי לממש את אחת מהאופציות ואמרה לי כי בכל מקרה היא לא תקבל את הנעליים חזרה והפנתה אותי לשרות לקוחות.
בנימה זו אני מבקשת בכל לשון של בקשה לאפשר לי לקבל את התמורה עליה שילמתי. זו לא נעל שקניתי משוק הכרמל ב- 50 שקלים אלא נעל שקניתי מחברה מכובדת ב- 300 ש"ח.

נעלי וויקנד שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה