|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור חיפה |
איזור: |
טרקלין חשמל |
שם בית העסק: |
קניון לב המפץ |
כתובת: |
לב המפרץ |
סניף בית העסק: |
תקלה בקולט אדים< |
נושא התלונה: |
גימפל יהודית |
שם/כינוי: |
יום חמישי 09 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ב 09/07/2007 קניתי קולט אדים ב טרקלין חשמל לב המפרץ טל:04-8416559 פקס:04-8410174
שהתקנו אותו ראינו ש המפסקים לא בסדר ואי אפשר להפעל.התקשרתי ל חנות ונאמר לי ש זה באחריותם של השרות ניופארן טל 1700-700-898 שד. ההסתדרות 225 חיפה.
הגיעה אלינו טכנאי שהוריד את החלק ואמר שצריכים להזמיו חלק חדש.מה אז עברו שלושה שבועות.צילצתי 6-7 פעמים ו עדין לא טופל.אני כבר לא רוצה את הקולט שיחזירו את ה כסף אבל אף אחד לא מדבר איתי.
מבקדת עזרתכם , תודה
סליחה על השגיות.
יהודית גימפל
|
תיקון דחוף או החזר בספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
טרקלין חשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|