|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ותרבות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
הבימה |
שם בית העסק: |
תל אביב |
כתובת: |
ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי בעסקה טלפונית מנוי לתאטרון הבימה למרות הברור המוקדם שעשיתי שנתן לבטל את המנוי באם לא אשתמש, כשבקשתי לבטלו בגלל מצוקה כלכלית נענתי בחוצפה שלא !! למרות שהחזרנו בדאר רשום את הכרטיסים להבימה , ובקשנו מחברת האשראי לעזור לנו ולבטל את העסקה לא נענו עדין. אין כל נזק להבימה מבטול העסקה למרות שנגבו מחשבוני כספים .
מה לעשות עוד חוץ מלהבטיח לעצמי שלא תתדרוך כף רגלי בשום ארוע של תאטרון הבימה להבא.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
הבימה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה |
|
|
|