תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
קראון פלאזה שם בית העסק:
ים המלח כתובת:
גניבה במלון במהלך שהייה בנופש-חמי מרפא נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היינו במלון קראון פלאזה הולידיי אין בים המלח. הכל היה טוב ויפה כולל בקבלה ביום הגעתנו (היתה בעיית חנייה בכניסה-יש לציין שאני על כסא גלגלים) עד לרגע שאירע דבר לא נעים במלון.
נגנב לי כסף מהארנק שהיה מונח במגירה בחדר בו שהינו. כשבדקתי בקבלה ראיתי שלט יפה וברור ובו כתוב בלשון ברורה וחד משמעית שאין צוות המלון אחראי לחפצים שנמצאים גם בכספת בחדרים.
כשנגשנו לביטחון לדווח על הכסף שנגנב מהארנק נאמר לנו ע"י קב"ט המלון שתיעשה בדיקה דקדקנית של הבטחון וגם ייבדק נושא כניסות אנשי צוות המלון לחדר בו שהינו ע"י מכשיר המסוגל לבדוק מי ומתי מאנשי צוות המלון שהה בחדר במהלך הזמן הזה.
לאחר בדיקה של הבטחון שערכה יומיים(הרבה זמן בכדי לדעת מי היה בחדר) נאמר לנו שלא מצאו מי גנב את הכסף.
עלי לציין שביום הגעתנו ביקשתי שידאגו להגבהת המיטה לנוחות עבורי.לכך כמובן לא דאגו באחזקה.איש האחזקה(בחור צעיר) אמר לנו שהכל יהיה בסדר ושהוא ידאג לכך שתהיה הגבהה למיטה.
עברו יומיים מיום הגעתנו למלון וביום שלישי ה- 31 ביולי כשחזרנו מארוחת הצהריים נכנסנו לחדר ולהפתעתנו נוכחנו למצוא בחדרנו את אותו איש האחזקה הצעיר שאמר לנו שידאג להגבהה ולא דאג לכך כשהוא מבוהל ומופתע מעצם הופעתנו הפתאומית בחדר(כלומר שכנראה שהפרענו באמצע משהו כפי הנראה חיפוש אחר כסף או חפצי ערך בחדר).כששאלתי אותו מה מעשיו בחדר ענה לי איש האחזקה שהוא עושה בדיקה כללית לתקינות בחדרים.כך החזקנו את איש האחזקה בשיחה קרוב לעוד 5 דקות לערך.
כשעשינו בדיקה בחדר ובמגירות וגם את הארנק בדקנו נוכחנו לגלות להפתעתנו שנעלם כסף מהארנק.
למחרת התקשרו אלינו לחדר מהבטחון ואמרו לנו שאותו איש אחזקה בכלל לא היה בחדר בו שהינו וזאת לאחר שראינו אותו כשהוא שוהה בחדרנו לבד( מי יודע כמה זמן הספיק לשהות בחדר ולחפש בכלל).חבל רק שבאמת לאחר שקיבלנו תשובה כזו מהבטחון באמת לא חשבנו לצלם את איש האחזקה כשפתחנו את דלת החדר וגילינו להפתעתנו שהוא שוהה לבדו בחדרנו.
הנהלת המלון ניסתה בכל דרך אפשרית להבהיר לנו שאין כל אשמים מצד עובדי המלון ואין דרך להוכיח שנגנב כסף,מה שאומר שאולי אנחנו הם אלה שבכלל המצאנו את כל זה ממוחינו הקודח. הבטחון נהג כאן במדיניות של "כיסוי תחת" לגבי אותו או אותה עובד/ת שאכן גנב את הכסף. כמובן שלא זכינו לשום התנצלות כלשהי או כל נסיון מצד המלון לתקן את העוולה שלא לדבר על כך שפה נעשתה עבירה פלילית לשמה.
הובטח לנו ע"י הבטחון שלאחר ששוב תיעשה בדיקה חוזרת נקבל בבוקר שלמחרת (יום רביעי) תשובה בבוקר אך לא קיבלנו שום תגובה מצד הבטחון של המלון ופנינו מיוזמתנו שוב לאחראים לטיפול בדבר וקיבלנו לצערנו שוב את אותה תשובה מתחמקת ומזלזלת שאין המלון אחראי לגניבת הכסף ולא נמצא שום אדם שנכנס לחדר משום סיבה שהיא.
כל התשובות מצד המלון והבירורים רק גרמו לויכוחים מיותרים ועוד יותר עבורנו לעוגמת ומפח נפש ובסופו של דבר להרגשה כללית שאנחנו לא חשובים למלון כאורחים ואולי אפילו לא רצויים כאורחי משרד הביטחון.
ביום רביעי ה-1 באוגוסט בצהריים לאחר שהרגשנו שאין עם מי לדבר מצד המלון והמלון בשלו ובצידקתו החלטנו לעזוב את המלון זאת לאחר שהייה של 3 לילות וכמעט 4 ימים בו(מתוך 7 לילות).
כשהודענו בקבלה שאנחנו רוצים לעזוב מייד את המלון התפתח עם פקידת הקבלה ויכוח בנושא כמות ימי השהייה שלנו וימי השהייה הנותרים.עלי לציין שכמובן כבר דאגתי מראש לעדכן ולדווח במשרד הביטחון על המקרה הלא נעים הזה במלון ועל ימי השהייה ששהינו במלון ושלא אחתום על יותר מ 3 ימי (לילות) שהייה במלון.הויכוח גרר הגעתו של מנהל הלובי התורן (חאמיד נאג'ה) שניסה לשכנע אותנו בצידקתו של המלון וכמובן ניסה לשכנע אותנו להישאר עד סוף החופשה ולא לעזוב לאלתר את המלון.גם טרחתי במהלך השיחה הלא נעימה איתו לדווח לו שעידכנתי בכך יום לפני כן את משרד הביטחון על מה שאירע במלון.
על פניו נראה גם מכל זה שאולי מנכ"ל המלון צריך לשקול יותר בכובד ראש את עניין בחירת העסקת עובדים כאלה או אחרים במיוחד כשמדובר בצוות ניהול המלון נושא רגיש לכשעצמו וכוונתי היא בהעסקת עובדים לא יהודים כשמדובר פה ולא נשכח בנושא רגיש וטעון כמו נכי צה"ל.
ביום חמישי ה-2 באוגוסט התקשרה אלינו הביתה שולי ממלון קראון פלאזה ים המלח וניסתה שוב כביכול להתנצל ולנסות לפתות אותנו בשתי ארוחות צהריים חמות כפיצוי על גניבת הכסף מחדרנו במלון(כ"כ לא לעניין ומאוד לא מקצועי מצד המלון).
בכל מה שנוגע כאן להשלכות והשגות לגבי משרד הביטחון על משרד הביטחון להסיק מסקנות לגבי מלונות כאלה ולגבי אותו מלון ספציפי עליו לקחת מקרה חמור זה לתשומת ליבו ורק ללמוד מכך להבא לפני שימצא את עצמו ללא אורחים ממשרד הביטחון.
בעקבות מקרה חמור וחריג זה (מעולם לא קרה לי מקרה כזה שנגנב לי כסף במלון מארנק ועוד שנמצא בתוך מגירה) הפסדתי 4 לילות מתוך 7 לילות שנותרו לי עד סוף השנה. לילות אלה לא יוחזרו אם לא אנצל אותם עד 31 בדצמבר 2007 .
עלבון,כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות על העלבון ועוגמת הנפש והחזרת הכסף שנגנב פתרון נדרש :

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה