תיאור הבעיה:
בתאריך ה-1.8.07, שלחתי את בני יחד עם חבריו ליום כיף בימית 2000, שבידיהם כרטיסים 1+1 שקיבלתי בתור נציגת ועד העובדים ביריד הועדים, בת"א. קיבלתי זוג כרטיסים מתנה שתוקפם 31.12.07, כאשר יש תיקון בשנה בצירוף חותמת "ימית 2000". ביררתי עם הנציג ממנו קיבלתי את הכרטיסים לגבי התיקון והתוקף ונעניתי בחיוב, ש"הכל תקין".
כאשר בני וחבריו הציגו את הכרטיסים לקופאית (בלונדינית, בשנות ה-20 לחייה), היא דחתה אותם בטענה ש פ ג ת ו ק פ ם. בני הסב את תשומת ליבה לחותמת המאשרת את התיקון והיא הפנתה אותו לאחד העובדים (אולי מאבטח בכיר), שטען שהוא "לא מתעסק בעניינים האלה". בני וחבריו נותרו חסרי אונים ונתקלו בפנים אטומות. הנערים, שלא לקחו בחשבון שיצטרכו לשלם מחיר מלא עבור הכרטיס, נשארו עם מעט מאוד כסף, שלא סיפק את צרכיהם הבסיסיים (מזון ומונית חזרה הביתה).
שאלתי היא- מדוע ימית 2000, בתור פארק מים שמכבד את עצמו, שמפרסם את עצמו לועדי עובדים, ומחלק כרטיסים "להתרשמות", מרשה לעצמו לא לכבד כרטיסים מסוג זה (עם תיקון וחותמת)?!
עוגמת נפש נגרמה לכל החברים שהגיעו מרחובות במיוחד לפארק, ל"יום כיף" שנגמר בתחנונים רבים לנהג מונית שיקח אותם וישלמו לו בבית...
אז בתור נציגת ועד עובדים של מוסד ממשלתי, אתם מבינים מהי התרשמותי...
|